جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

حمله تند مالک باشگاه نساجی به مجید جلالی

به گزارش مشرق، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی در خصوص اظهارات مجید جلالی مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم برای کار کردن صبر و تحملی دارند و او در نیم‌فصل دوم بیشتر به جای ابعاد فنی از تجربیات مدیریتی‌اش استفاده کرده است، گفت: من اختلافی با آقای جلالی ندارم چون همه چیز برای او مهیا بوده است. زمین تمرین، غذا، لباس و … ضمن آنکه تمام مسافرت‌های تیم نساجی با پرواز بوده و بهترین هتل‌ها برای تیم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: جالب است هر روز آقایان مصاحبه می‌کنند و به نوعی غیرحرفه‌ای بودنشان را نشان می‌دهند من از شما سؤال می‌کنم استقلال، پرسپولیس، پارس جنوبی، سایپا و … چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند؟
مالک باشگاه نساجی مازندران تأکید کرد: بازیکنان نساجی بیش از ۶۰ درصد و کادر فنی تیم ما بالای ۷۰ درصد طلب خود را دریافت کرده‌اند، آن وقت چگونه است که دوستان بیشتر به جای ابعاد فنی روی مسائل مدیریتی کار کرده‌اند؟
صنیعی‌فرد تأکید کرد: این مصاحبه‌ها هر روز ادامه دارد و من می‌بینم حمید مطهری که دستیار جلالی است هر روز مصاحبه می‌کند، این ضعف سرمربی تیم است که دستیارش به جای کار کردن هر روز در رسانه‌ها صحبت می‌کند.اصلاً مطهری نباید مصاحبه کند. اگر مجید جلالی مشکلی دارد آن به باشگاه بگوید و آن را حل کند. جلالی پولش را گرفته و به جز یک مهاجم در نیم‌فصل هر بازیکنی خواسته برای او تهیه کردیم. از لحاظ شرایط و امکانات هم چیزی کم نگذاشته‌ایم، تیم نساجی با پرواز راهی رشت شده در حالی که همه تیم‌های ایران با اتوبوس این کار را انجام می‌دهند. شما انتظار دارید مسئولان باشگاه نساجی چه کاری انجام بدهند؟ جالب است وضع اقتصادی مملکت خراب است و ما بهترین امکانات را فراهم کردیم. الان هم تصمیم گرفته بودم که قبل از بازی با پیکان درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم ولی به خاطر این مصاحبه‌های پی در پی این پرداختی‌ها به تعویق خواهد افتاد.
وی در خصوص اینکه جلالی مدعی شده صحبتی برای فصل آینده با وی نشده است، گفت: بله ما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم ولی به شخصه خودم می‌گویم اگر جایی مشکل داشته باشم کار نمی‌کنم. مگر آقایان نمی‌گویند مشکلات زیاد است پس چگونه به دنبال تمدید قرارداد هستند؟ من تصمیم گرفته‌ام قرارداد چند بازیکن نساجی تمدید شود ولی قرارداد کسانی که در نیم‌فصل ما را اذیت کردند تمدید نخواهد شد. حتی اگر آنها بهترین بازیکنان تیم باشند. در این شرایط که استقلال و پرسپولیس برای محل تمرین‌شان دچار مشکل هستند ما همه چیز را فراهم کردیم ولی هر روز اظهارات عجیب و غریب می‌بینیم، شما کافی است به شرایط پارس جنوبی، نفت آبادان، استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و سایپا نگاه کنید آن وقت متوجه می‌شوید که نساجی چه شرایطی دارد.
منبع: مشرق نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا