جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

حمله موشکی به تل‌آویو

به گزارش اقتصاددنیوز به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی روز پنج‌شنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر حملات موشکی در تل‌آویو و شنیده شدن صدای انفجار در این شهر خبر دادند.
دقایقی بعد سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی این اخبار را تایید و اعلام کرد دو فروند راکت از نوار غزه به سمت منطقه «گوش دان» در حومه شمالی تل‌آویو شلیک شده است.
وی مدعی شد که سامانه «گنبد آهنین» توانسته یکی از دو فروند راکت شلیک‌شده را هدف قرار دهد. برخی منابع محلی از برخورد ترکش‌های ناشی از انفجار یکی از راکت‌ها، با ساختمانی در تل‌آویو خبر داده‌اند.
در پی این حمله راکتی ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان تل‌آویو خواسته به پناهگاه بروند.
به دلیل بعد مسافت، حملات راکتی به تل‌آویو به‌ ندرت اتفاق می‌افتند و آخرین بار که آژیرهای خطر حملات راکتی در تل‌آویو به صدا درآمد، دو سال پیش بود که در آن مورد هم این سامانه‌ها به اشتباه فعال شده بودند.
فاصله میان شمال نوار غزه تا تل‌آویو حدود 70 کیلومتر است. مقاومت فلسطین می‌گوید موشک‌هایی در اختیار دارد که قادر است شمال فلسطین اشغالی را نیز هدف قرار دهد.
در پی تحولات امشب، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با فرماندهان ارتش این رژیم جلسه امنیتی تشکیل داده است.
رژیم صهیونیستی روز شنبه چندین نقطه در نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار داد. چند روز پیشتر هم جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به پرواز یک بادبادک آتش‌زا از غزه، به این منطقه حمله کرده بودند.
منبع:اقتصادنیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا