جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

ماجرای درگیری بازیکن سپاهان با سروش رفیعی

به گزارش افکارنیوز، محسن خلیلی پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: سعی کردیم با آرامش بازی کنیم و توانستیم نتیجه بگیریم و به فینال برسیم. این تک بازی نبود که اینجا انجام شود اما به هر حال فوتبال ادامه

دارد. تماشاچیان پرسپولیس مظلوم واقع شدند. آنها کتک خوردند. بلیت‌شان گرفته شد و راهشان ندادند. مردم آمده بودند که یک فوتبال خوب ببینند همه انتظار یک فوتبال خوب داشتند اما غیر از اشیائی که در بازی به سوی ما پرتاب شد اتوبوس ما هم صدمه دید.
خلیلی در مورد اعتراضات نیمکت پرسپولیس در جریان بازی گفت: نیمکت ما در بیشتر دقایق بازی آرام بود اما وقتی هر اتفاقی می‌افتاد نیمکت سپاهان بلند می‌شد و اعتراض می‌کرد ما هم نمی‌توانستیم نیمکت‌مان را کنترل کنیم و باید از حق‌مان دفاع می‌کردم. البته با صحبت‌هایی که بین دو نیمه کردیم سعی داشتیم تنش از نیمکت به داخل زمین منتقل نشود.
سرپرست پرسپولیس در مورد درگیری سروش رفیعی و کی‌روش استنلی گفت: در آن صحنه کنار زمین شلوغ بود و من متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد یک لحظه سرم را برگرداندم و داور گفت سروش رفیعی را صدا کنید بیاید. بازیکن سپاهان رفتار زشتی داشت. سروش رفیعی با آرامش بیرون آمد اما بازیکن سپاهان او را دعوت می‌کرد که بیرون بیا کارت دارم. صحنه‌هایی زشتی دیدیم امیدوارم فرهنگ‌سازی شود و دیگر شاهد این صحنه‌ها نباشیم.
وی در ادامه گفت: دور از مردانگی است که یکسری اتفاقات در ورزشگاه‌ها بیفتد بازیکن آنها هنگام خروج از زمین بازیکن ما را تحریک می‌کرد انگار که دعوا شده است. من از سال ۷۹ که فوتبال بازی کردم این صحنه‌ها را ندیده‌‌ام. این اتفاقات جدید و برای فوتبال ما مضر است. اگر بازیکن آرام درون زمین می‌خواهید باید جایگاه آرام دشته باشید.

منبع: افکار نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا