جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

آصفری: انفجار در بیروت تاثیرات منفی جدی در حوزه سیاسی و اقتصادی لبنان دارد

[ad_1]

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که دولت و ملت لبنان تنها زیر سایه انسجام و وحدت می‌تواند تاثیرات منفی انفجار در بیروت را به حداقل رسانده و آرامش را به کشورشان بازگرداند.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاثیر انفجار اخیر در بیروت بر تحولات سیاسی و اقتصادی لبنان بیان کرد: بنده اعتقاد دارم این انفجار  در بیروت مشکوک است. این انفجار هم به دلیل موقعیت مکانی که در نزدیکی برخی از اماکن دولتی و محل سکونت اشخاص دولتی رخ داده است و هم به لحاظ تحولات و مسائلی که این روزها لبنان درگیر آن بوده و برای حل آنان نیاز به آرامش دارد مشکوک به نظر می‌رسد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی این روزها به دنبال اجرایی کردن طرح ترامپ در فلسطین و محدود کردن مسلمانان در سرزمین اشغالی در سکوت خبری  و به دور از اذهان عمومی جهانی می‌باشد. وقوع این انفجار در شرایط کنونی بسیار مشکوک است؛ این انفجار در تحولات داخلی لبنان و حوزه اقتصادی این کشور تاثیر به شدت منفی داشته است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون دولت لبنان و پارلمان لبنان باید در آرامش و زیر سایه انسجام و وحدت ملی تلاش کند تا تاثیرات منفی این انفجار را به حداقل برساند. از سوی دیگر باید عواملی که در این حادثه نقش داشته‌اند شناسایی شده و دستگیر شوند. تا بتوان آرامش را به لبنان بازگرداند.

وی در ادامه تاکید کرد: وقوع این حادثه تاثیر منفی در مسائل سیاسی و اقتصادی لبنان داشته و تنها زیر سایه انسجام و وحدت می‌تواند آرامش را به کشورشان بازگرداند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا