جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

آمادگی مبارزه با قاچاق با هر نوع رنگ و لعابش را داریم

[ad_1]
61572508

ایسنا/همدان رئیس‌کل دادگستری استان همدان تأکید کرد: آمادگی لازم برای مبارزه با قاچاق با هر گونه رنگ و لعابش را در استان همدان داریم.

محمدرضا عدالتخواه پنجشنبه ۱۲ تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور برگزار شد، مطرح کرد: بحث رویکرد پیشگیرانه در رابطه با تخلفات صنفی وجود دارد اما اگر تخلفات پیگیری نشود موجب ایجاد آشفته بازار کنونی خواهد شد.

وی‌ تصریح کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی بازار امروز مربوط به تحریم است و بخشی دیگر به سوءمدیریت برمی گردد اما اگر به دنبال ثبات در کشور در حوزه اقتصادی هستیم باید تولیداتی فراتر از نیاز جامعه داشته باشیم تا با صادرات به سایر کشورها از این بحران اقتصادی عبور کنیم.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه امروز با وجود کروناویروس نیاز کشور تأمین شده است، اعلام کرد: باید در راستای تحقق «جهش تولید» در بخش های مختلف با جدیدیت برخورد شود تا مشکلات خرد نیز حل شود.

وی تصریح کرد: امروز یکی از خطرات  جدی که مانع رشد تولید داخلی است، پدیده قاچاق است و سازمان تعزیرات حکومتی وظایف در این زمینه مهمی دارد هر چند قوانین در این زمینه ابهاماتی دارد که باید برطرف شود تا تسهیلگری معنا یابد.

عدالتخواه ادامه داد: قاچاق در هر نوع برای فعال اقتصادی، مصرف کننده و چرخه مصرف مضر است و باید با توجه و دقت از وقوع آن جلوگیری شود علاوه بر آن از اعمال نفوذها و رنگ و لعاب هایش جلوگیری به عمل آید و باید مردم هم به این موضوع توجه داشته باشند.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان نیز در این آیین نگاه مسئولان استان را در راستای گره گشایی و خدمت به مردم دانست و گفت: امروز مشکلات اقتصادی بسیاری گریبان مردم را گرفته و در این زمینه در حوزه تنظیم بازار باید جدی تر عمل شود.

ظاهر پورمجاهد، مدیریت انقلابی و جهادی را حلقه مفقوده اقتصاد امروز اعلام و تصریح کرد: باید ببینیم چه اتفاقی افتاده که در بحران افزایش قیمت ها عده ای به دنبال احتکار اقلام اساسی هستند.

معاون استاندار همدان در پایان مطرح کرد: خودکنترلی و احکام جامعه دینی باید در بازار پررنگ تر شود و اگر حاکمیت در بازار منصفانه باشد، مشکلات از بین می‌رود.

به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، از زحمات «علیرضا حسن پور» مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان همدان تقدیر به عمل آمد و «داریوش جودکی» به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا