جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

آملی لاریجانی:مردم داغدار لبنان بار دیگر مقاوم تر از قبل به حرکت و مبارزه ادامه می‌دهند

[ad_1]
57613599

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی جان باختن جمعی از مردم لبنان در اثر حادثه وقوع انفجار در بندر بیروت را به مردم،دولت و حزب الله لبنان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

وقوع حادثه مهیب ودلخراش انفجار در بندر بیروت که منجربه کشته و مجروح شدن جمع زیادی از شهروندان لبنانی شد، موجب تاثر فراوان اینجانب گردید.

مردم صبور و مقاوم لبنان که همواره در خط مقدم مقاومت و ایستادگی در برابر انواع هجمه ها و توطئه های دشمنان بوده اند؛ در طول تاریخ پر استقامت خود به مدد الهی و دستان توانمند فرزندان و جوانان مبارز و غیورشان تمام ناملایمات و توطئه ها را از سر گذرانده و همچنان ایستاده اند،بدون شک آلام این حادثه دلخراش نیز با حمیت،مقاومت و صبر مردم،دولت وبویژه فرزندان مبارز جبهه مقاومت و حزب الله لبنان و اتکال به قدرت لایزال الهی تسکین خواهد یافت و مردم داغدار لبنان بار دیگر مقاوم تر و با صلابت تر از قبل به حرکت و مبارزه در مسیر مقاومت ادامه خواهند داد.

اینجانب این مصیبت را به دولت،مردم و به ویژه فرزندان و جوانان مبارز حزب الله لبنان و سید بزرگوار جناب آقای سید حسن نصرالله تسلیت می گویم و با ابراز همدردی با خانواده جان باختگان، شفا و بهبودی مصدومان ومجروحان این حادثه را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا