جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

آیین معارفه مدیریت حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان تهران برگزار شد

[ad_1]
57723008

آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد.

محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیام اخیرشان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، نقش محوری مردم را بسیار پر رنگ ترسیم فرمودند و رضایت و خرسندی آنان را در مبارزه با فساد مورد تاکید قرار دادند؛ به نحوی که تمامی کارها باید به خیر و صلاح مردم منتهی گردد و زمانی این تلاش ها ارزشمند است که به نتایج آن امیدوار باشند.

وی افزود: وفق و مدارا نمودن با مردم، مطابق سیره ارزشمند ائمه اطهار(ع) که برگرفته از معارف ناب اسلامی است در کار قضایی خیلی موضوعیت دارد و امیدوارم ما بتوانیم اجرای این مهم را در سرلوحه کار هایمان قرار بدهیم.

وی با اشاره به اهمیت و ارتباط تنگاتنگ کار و وظایف قضایی با سرنوشت و جان مردم خاطرنشان کرد: باید بیش از پیش حقوق ، شان و احترام مردم را در انجام امور حفظ و در رسیدگی به مشکلات، شکایات و تظلمات آنان خیلی جدی، فعال و پیگیر باشیم و کار آنان را به اطاله موکول و منتهی نکنیم.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر حفظ و پشتیبانی از سرمایه های انسانی دستگاه قضایی گفت: بنده شانی جز حمایت از همکاران برای خودم قائل نمی شوم؛ چرا که اگر توفیق و موفقیتی کسب می کنیم در سایه زحمات همکاران در بخش های مختلف قضایی و ستادی بدست می آید و در این راستا تمامی امکانات و منابع را صرف و هزینه می کنیم تا کارکنان راحت تر کار و فعالیت نمایند و به ایفای وظایف قانونی خود بپردازند.

حشمتی مهذب با توصیه به مدیران متذکر شد: اعتقاد دارم در وهله اول باید شان قضات و کارکنان را با تمام وجود مراعات نماییم تا حفظ حرمت و احترام به آنها به صورت متقابل به مراجعین نیز تسری پیدا کند.

وی در پایان سخنان خود از تمامی مدیران واحدهای قضایی و ستادی درخواست نمود با تمام وجود در خدمت مردم و همکاران باشند و مشکلات را با سعه صدر، همکاری و همدلی بیشتر پیگیری و حل و فصل کنند و برای حفظ سرمایه های انسانی تلاش نمایند؛ چرا که کسب توفیق و حصول نتیجه از این فعالیت ها که مرضی خداوند متعال می باشد، فقط در سایه هماهنگی، همگرایی و هم افزایی صورت می پذیرد.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات محمد مهدی حاج محمدی تقدیر بعمل آمد و حیدر فتاحی با دریافت ابلاغ خویش به عنوان مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان تهران معرفی و رسماً آغاز به کار نمود.

گفتنی است محمد مهدی حاج محمدی با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور منصوب شده است.
انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا