جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ابراز نگرانی نماینده مردم دامغان در مجلس از وضعیت شیوع کرونا

[ad_1]
61742789

نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به تنها بیمارستان دامغان در حوزه مبارزه با کرونا ویروس از وضعیت کرونا در این شهر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر علیزاده  نماینده مردم دامغان در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: آقای وزیر بهداشت از وضعیت کرونا در شهر دامغان خبر دارید؟ فرمودید این شهر یکی از ۵ شهر بحرانی کشور است. وزیر محترم تا کی باید ویروس کرونا از مردم این شهرستان قربانی بگیرد؟

وی افزود: تنها بیمارستان شهر محل رجوع و بستری کلیه بیماران اعم از قلبی، کودکان، زایمان، کرونا و…است که این امر مرکز را به محل خطر برای گسترس شیوع ویروس کرونا تبدیل کرده است. تنها متخصص عفونی تمام وقت شهر دامغان به کرونا مبتلا شده و پزشک دیگری به معالجه بیماران کرونایی می پردازد، اکنون در غیاب متخصصان عفونی، متخصصان داخلی به معالجه بیماران کرونایی می پردازند، ۴ بخش بیمارستان شهر دامغان تعطیل شده تا بیماران کرونایی بستری شوند.

نماینده مردم دامغان تصریح کرد: مردم از ترس کرونا برای درمان سایر بیماری ها جرات نمی کنند پا در بیمارستان شهر بگذارند. به داد مردم مظلوم دامغان برسید و به این مردم یاری دهید.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان اضافه کرد: دیگر به دانشگاه پزشکی سمنان امیدی نداریم. آقای وزیر با اعزام نماینده تام الاختیار کمبودهای موجود را رفع و دانشگاه علوم پزشکی سمنان را ملزم به خدمات دهی به شهر دامغان کند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا