جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ابراز همدردی کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار با مردم و مسئولان لبنان

[ad_1]
61697199

کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار با انتشار بیانیه ای، با مردم و مسئولان لبنان و همچنین حزب الله سرافراز ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حادثه اندوهبار و دلخراش انفجار در شهر بیروت پایتخت لبنان را که به جان‌ باختن و ‌مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان و همچنین اتباع و دیپلمات های برخی کشورهای خارجی و سازمان ملل متحد انجامید، به دولت، مسئولان و مردم عزیز و شریف و حزب الله سرافراز و مقاوم لبنان و دیگر کشورها وملت هایی که شهروندان شان در این‌حادثه صدمه دیدند، تسلیت می‌گوییم و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، برای مجروحان این واقعه تلخ آرزوی شفای عاجل داریم. 

دولت وملت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و مردم سرافراز و مقاوم لبنان و آماده هر گونه کمک و پشتیبانی از ایشان است.

قطعا ملت لبنان این لحظات سخت و دشوار را بعنوان فرصتی برای همبستگی و انسجام و همدلی ملی  می نگرد و لبنان با تاریخ و فرهنگ غنی، تنوع و همزیستی دینی و فرهنگی سرافراز و سربلند خواهد ماند و یقین داریم ملت بزرگ لبنان با صبر و همبستگی این لحظات سخت را با عزت و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت.

بدون تردید قلب و دعای خیر و دست کمک و یاری ملت شریف ایران و همه ملت های نوع دوست و خیرخواه جهان همراه و یاور مردم عزیز لبنان به خصوص خانواده های داغدار و آسیب دیده از این مصیبت بزرگ می باشد.

در پایان بار دیگر صمیمانه ‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌های خود و دولت و ملت ایران را در این مصیبت بزرگ‌ و رخداد دردناک به دولت و مردم شریف لبنان تقدیم می نمائیم و از خداوند متعال مسألت داریم که مردم لبنان به خصوص صدمه دیدگان را برای پشت سرگذاشتن این محنت و غم بزرگ، مورد عنایت قرار داده و به آنها توان، صبر و همبستگی عطاء‌فرماید.

کمیسیون سیاسی دفاعی وزرای ادوار

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا