جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ادای احترام به دانشجویان شهید دانشگاه کابل

[ad_1]
61773054

معاون فرهنگی و مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران دفتر یادبود دانشجویان شهید دانشگاه کابل را امضا کردند.

به گزارش ایسنا، دکتر وحید شالچی، معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی به همراه دکتر ماندانا تیشه‌یار، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی این دانشگاه، صبح روز پنجشنبه ١۵ آبان ١٣٩٩ با حضور در سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران، دفتر یادبود دانشجویان شهید دانشگاه کابل را امضا کردند.

شالچی در دیدار و گفتگو با عبدالغفور لیوال، سفیر افغانستان در ایران، ضمن اعلام مراتب همدردی و تسلیت استادان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاهیان افغانستان، پیشنهاد کرد برنامه‌های مشترکی از سوی دانشگاه‌های دو کشور با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانشجو و نیز گسترش فرهنگ صلح و دوستی به اجرا درآید.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در این دیدار، سفیرافغانستان نیز پیام‌های تسلیت و همدردی از سوی استادان و دانشجویان ایرانی را نشانه پیوندهای فرهنگی و مدنی عمیق میان دو کشور همسایه دانست و ابراز امیدواری کرد با کوشش نسل جوان دو کشور، در آینده زمینه همکاری‌های علمی گسترده‌تر میان دانشگاه‌های ایران و افغانستان فراهم آید.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا