جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

افتتاح سه پروژه در سفر رییس سازمان پزشکی قانونی به استان کرمان

[ad_1]
61698564

در جریان سفر دو روزه رییس سازمان پزشکی قانونی و هیئت همراه به استان کرمان و به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات پزشکی قانونی و ارائه هرچه بهتر خدمات، سه پروژه عمرانی در مرکز و شهرستان های استان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، این پروژه ها در شهرستان های زرند، رفسنجان و کرمان به بهره برداری رسید و پروژه شهرستان جیرفت نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی مورد بازدید قرار گرفت.

پروژه مرکز پزشکی قانونی زرند شامل بخش های اداری و معاینات است که در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۲۰ متر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال از محل بودجه های استانی افتتاح شد.

ساختمان پزشکی قانونی رفسنجان دیگر پروژه افتتاحی این سفر بود. این ساختمان شامل بخش های اداری، معاینات و تشریح است که در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۱۶ مترمربع از محل بودجه های ابلاغی و استانی ساخته شده است.
ساخت پروژه رفسنجان نیز از سال ۱۳۹۳ آغاز شده بود.

در جریان این سفر پروژه آزمایشگاه جدید سم شناسی، سرولوژی و آسیب شناسی کرمان نیز افتتاح شد. بخش های معاینات، آزمایشگاه و تشریح این ساختمان در سال ۱۳۹۷ راه اندازی شده بود که با اتمام مراحل سکوبندی آزمایشگاه، این بخش ها نیز به بهره برداری رسید.

پروژه شهرستان جیرفت دیگر ساختمان مورد بازدید در این سفر بود. این پروژه با پیشرفت ۷۰ درصدی شامل بخش های معاینات، تشریح، اداری و آزمایشگاه است که پیش بینی می شود ساخت آن تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۷۷۰ و زیربنای یکهزار مترمربع درحال ساخت است.

در این سفر رییس و مدیران سازمان در قالب پنج تیم در شهرستان های مختلف استان حضور یافته و از مراکز پزشکی قانونی بازدید کردند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا