جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بازدید امیر سرتیپ حیدری از یگان های نزاجا در آذربایجان شرقی

[ad_1]

بازدید امیر سرتیپ حیدری از یگان های نزاجا در آذربایجان شرقی

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۳۲۱مرند ، هوانیروز ، تیپ 364 مهاباد و گروه 11 توپخانه مراغه در استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در استان آذربایجان شرقی، از یگان‌های ارتش در این استان اعم از تیپ ۳۲۱مرند ، هوانیروز ، تیپ 364 مهاباد و گروه 11 توپخانه مراغه بازدید و آمادگی رزمی و توان دفاعی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از پروژه منازل سازمانی در حال ساخت تیپ های ۳۲۱ و هوانیروز  بازدید کرد.

وی در حاشیه  این بازدیدها گفت: تمام دغدغه فرماندهی محترم کل ارتش بر طرف کردن موانع و مشکلات معیشتی کارکنان است و  احداث و ساخت منازل سازمانی جدید اولویت مهم در حوزه معیشتی است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه در نیروی زمینی ارتش باید ۲۳ هزار واحد سازمانی احداث شود، افزود: 11 هزار و 800 واحد در سطح یگان های نزاجا در حال ساخت است که  پیشرفت بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری تاکید کرد: از این منازل تا کنون ۱۲۰۰ واحد در مناطق مختلف کشور تحویل کارکنان جان برکف نیروی زمینی ارتش شده است. کارکنان عزیز و خانواده های محترم با صبر و بردباری مجموعه مهندسی نزاجا را همراهی کنند تا در آینده ای نزدیک شاهد تحویل تعداد زیادی از منازل جدید به آنها باشیم.

امیر سرتیپ حیدری همچنین با حضور در مرز بازرگان ازمناطق مرزی شمال غرب کشور، آمادگی رزمی یگان‌های این هنگ مرزی را مورد ارزابی قرار داد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا