جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

برنامه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای ازدواج آسان

[ad_1]
61703280

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه  گفت: با راه‌اندازی ازدواج آسان می‌توانیم کمر طلاق را بشکنیم و با اهدای جهیزیه رونق تولید و کالای ایرانی را در سال جهش تولید محقق کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مراسم توزیع هزار سری جهیزیه با اشاره به اینکه در استان فارس این چندمین بار است که از این نوع اقدامات مومنانه انجام می‌شود، اظهار داشت: تا امروز بیش از 4 هزار جهیزیه توسط سپاه و رده‌های مختلف آن در استان فارس تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در کل کشور حدود 31 هزار سری جهیزیه توسط همه رده‌های سپاه توزیع شده است، گفت: این رویه ادامه دارد و در روزهای آتی در استان‌های خوزستان و زنجان انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به انجام کمک‌های مومنانه در همه استان‌ها افزود: فاز دوم کمک‌های مومنانه هم شروع شده که برخی از سپاه‌ها هم مرحله اول و هم مرحله دوم را خوب شروع کردند و  استان فارس از این جمله است و جای تشکر ویژه دارد.

سردار حزنی با بیان اینکه سپاه امسال برنامه‌های زیادی برای گسترش ازدواج آسان دارد، بیان کرد: با راه‌اندازی ازدواج آسان می‌توانیم کمر طلاق را بشکنیم و با اهدای جهیزیه رونق تولید و کالای ایرانی را در سال جهش تولید محقق کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای ازدواج آسان داریم که در سطح کشور اجرایی می‌کنیم، عنوان کرد: باید با هم کار کردن را  یاد بگیریم  و از همه مهمتر با مردم کار کردن را ، که  در این میان کمک‌های مومنانه یکی از اقداماتی است که سبب شده با هم کار کردن را تمرین کنیم. 

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه در رزمایش کمک‌های مومنانه  3.5 میلیون سبد از وظایف نهادها بود بقیه را مردم انجام دادند، تصریح کرد: باید نیازهای مردم را برطرف نماییم.

سردار حزنی با بیان اینکه باید مشکلات در کشور بین همه نقسیم کنیم تا قابل تحمل شود، گفت: باید شادی‌ها هم به همین شکل تقسیم شود تا تحمل سختی‌ها برای مردم آسانتر شود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا