جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

برگزاری نشست سالیانه مجمع روزنامه رسمی کشور با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه

[ad_1]
61735458

جلسه مجمع سالیانه روزنامه رسمی کشور با حضور معاون حقوقی وامور مجلس قوه قضاییه و اعضای هیأت مدیره تشکیل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، صبح امروز (شنبه ۲۹ شهریورماه) حجت‌الاسلام و ‌المسلمین محمد مصدق در مجمع سالیانه روزنامه رسمی کشور حضور یافت و پس از استماع گزارش سالیانه مجمع توسط اکبرپور مدیر عامل روزنامه رسمی و نظرات سایر اعضا در این خصوص به بیان سخنانی پرداخت.

معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با قدردانی از مجموعه روزنامه رسمی و اعضای حاضر در مجمع، روزنامه رسمی را یک نهاد بسیار با اهمیت و دارای شأن و جایگاه ارزشمند توصیف کرد و افزود: با توجه به جایگاه و کارکرد مهم این نهاد، ضرورت دارد فعالیت‌های آن بیش از پیش بر اساس راهبردهای مشخص، سیاست‌های کارآمد و برنامه‌های مدون انجام شود.

مصدق با تأکید بر اینکه فعالیت برنامه محور و برخوردار از راهبردهای مشخص در نهایت منجر به نتایج قابل ارزیابی در پایان بازه‌های زمانی مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در این نهاد، شاهد رشد چشمگیر فعالیت‌ها و دستاوردهای آن به خصوص در حوزه چاپ و انتشار قوانین باشیم.

در پایان این نشست ضمن افتتاح موزه روزنامه رسمی کشور، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه به همراه سایر اعضای مجمع از قسمت‌های مختلف روزنامه رسمی بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا