جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

برگزاری همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش در استان بوشهر

[ad_1]
61696572

همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش در استان بوشهر با حضور فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر، به میزبانی این پایگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش  مستقر در استان بوشهر با محوریت تبیین نقش روحانیون از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر، حجت الاسلام فرجی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در بوشهر و جمعی از فرماندهان یگان های ارتش، در پایگاه شهید یاسینی برگزار شد.

امیر سرتیپ طالب زاده، در این مراسم گفت: روحانیون نقش کلیدی و محوری در نیروهای مسلح و علی‌الخصوص مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارند و بحمدالله در مجموعه یگان های آجا در استان بوشهر شاهد فعالیت های شایسته و مفید هستیم و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

فرمانده پایگاه شهید یاسینی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، «هدایت فکری ودینی»، «هدایت سیاسی و بصیرت افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی»، سه وظیفه عمده روحانیت است و روحانیون باید با کسب صلاحیت ها و آگاهی‌های لازم در دنیای متفاوت امروز، خود را برای ایفای مسئولیت های تعیین کننده در جامعه آماده کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام فرجی ضمن اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص برگزاری مراسم مذهبی اظهار کرد: یکی از مهم ترین اوامر ابلاغی از سوی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، طرح های مصباح است که بحمدالله تاکنون با جدیت هرچه تمام تر اجرا شده و پیشرفت های خوبی حاصل شده است، ان‌شاءالله در آینده نیز با توان بیشتری پیگیری و اجرا خواهد شد.

این همایش که با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی و درمانی و در راستای هم افزایی، هم اندیشی و ایجاد تعامل بیشتر در بین عقیدتی سیاسی یگان های ارتش مستقر در استان بوشهر برگزار شد.

 

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا