جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

بریدن کابل‌های سرسره بادی، کودک ۵ ساله را به بیمارستان فرستاد

[ad_1]
5403265

سرهنگ سعید آقایاری با اشاره به حادثه رخ داده در ایستگاه یکم توچال اظهار کرد: در روستای یکم توچال شهربازی کوچکی قرار دارد که در این شهربازی یک قلعه بادی وجود دارد که ارتفاع آن ۳ متر است.

وی افزود: دقایقی قبل از وقوع حادثه ۱۸ بچه در این قلعه در حال بازی بودند که به علت وزش شدید باد سیم‌های مهار کننده این قلعه که به زمین وصل بودند قطع شده و موجب واژگونی و برگشتن قلعه بادی روی افراد می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پیشگیری پایتخت گفت: از این ۱۸ نفری که در سرسره بادی حضور داشتند ۵ نفر مصدوم می‌شوند که وضعیت یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: یک پسر ۵ ساله و یک زن ۳۶ ساله و دو کودک ۱۲ و۱۳ ساله مصدومان این حادثه بودند که حال پسر ۵ ساله وخیم گزارش شده است که در دقایق اولیه این حادثه با عوامل اورژانس هماهنگ شده که آنها در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند.

سرهنگ آقایاری گفت: ۴ نفر به صورت سرپایی درمان می‌شوند و یکی از کودکان که وضعیت مناسبی نداشته به مرکز درمانی انتقال داده می‌شود.

وی در پایان گفت: متصدی این شهربازی بادی نیز برای بررسی بیشتر ابعاد تخلف و ایمن سازی محیط در کلانتری ۱۶۳ ولنجک به سر می‌برد.

۴۷۲۳۱

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا