جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

تروریست وین، متولد اتریش و با ریشه‌ای مقدونیه‌ای است

[ad_1]

تروریست وین، متولد اتریش و با ریشه‌ای مقدونیه‌ای است

رایزن فرهنگی ایران در اتریش گفت: قاتل اتفاقات اخیر وین اروپایی است با ریشه مقدونیه‌ای و متولد اتریش . با این حال برای حمله به اسلام ، رسانه‌ها کم نمی‌گذارند.

به گزارش ایسنا، مهرداد آگاهی، رایزن فرهنگی ایران در اتریش در مطلبی با عنوان “جان پدر کجاستی ؟ با تو همدردیم ، از کابل تا وین”
 در صفحه اینستاگرامش نوشت: دوشنبه ١٢آبان صبح در دانشگاه کابل و شب در مرکز شهر وین، افرادی از خدا بی خبر که با دروغ اسم  دین خدا را یدک می کشند عده ای مظلوم را به خاک و خون کشیدند.
امروز به مرکز شهر که محل حادثه بود رفتم و شش نقطه با فاصله هایی نزدیک هم غرق شمع و گل بود و با حرکت در این مسیرگویا در دانشگاه کابل هستم . پلیس کمتر حرف می‌زند تا کارش را ادامه دهد ولی فیلمی که همه جا منتشر شد یک جوان ٢٠ ساله را نشان می‌دهد که فقط ٩ دقیقه به مردم بی دفاع در خیابان و جلوی دو رستوران و پیاده‌روها شلیک کرد چهار نفر را کشت و ٢٢ نفر را زخم‌دار کرد و خودش هم کشته شد.
حاج قاسم ما را کشتند تا نتواند ریشه این فساد را بخشکاند. هنر هنرمندشان کشیدن کاریکاتور و اهانت و کاشتن بذر کینه است و جاهلانی نیز که توسط همین‌ها پرورش پیدا کرده اند دست به سلاح می شوند. پسرکی ٢٠ ساله که دو سال قبل در حال پیوستن به داعش در ترکیه زندانی شده و مدتی نیز در اتریش زندان بوده و تعلقات اسلامی‌اش هم بسیار کم ،
جالب اینجاست که این قاتل اروپایی است با ریشه مقدونیه ای و متولد اتریش . با این حال برای حمله به اسلام ، رسانه‌ها کم نمی‌گذارند، پسرک اتریشی با قساوت تیر خلاص می زند و دختر دانشجوی هنر را که برای خرج تحصیلش در رستوران کار می کند به رگبار می بندد و جایی دورتر دختر قشنگ و محبوب پدر! در کلاس درس بر زمین می افتد.
و شاید تازه نسیمی رسیده باشد و کسی به فکر فرو رود که چرا بیش از چهل هزار افغانستانی در اتریش پناهنده اند.
#با_تو_همدردیم_ای_همسایه
#کابل
#وین
#جان_پدر_کجاستی

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا