جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

تسلیت سرلشکر صفوی به سردار فتحیان

[ad_1]
4

 در پی درگذشت والده سردار فتحیان سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا پیام تسلیتی صادر کرد.

 به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

 همرزم عزیز سردار سرتیپ پاسدار نصراله فتحیان 

سلام علیکم ؛

با کمال تأسف و تأثر درگذشت جانسوز والده مکرمتان مرحومه سیده طاهره سیدین ( ام الشهید محمدرضا فتحیان) واصل و موجب تألم خاطر گردید .

زهی سعادت آن مرحومه مغفوره که عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت “علیهم السلام” خصوصاً حضرت فاطمه الزهرا ( سلام الله علیها ) سپری نمود و عاقبت جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به فرزند شهیدشان پیوست.

 بدون تردید این بانوی سیده  عمری را برای تربیت فرزندانی شایسته و خدمتگزار به نظام و اسلام همچون شهید محمدرضا و جنابعالی صرف نموده و در جهت خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا حضرت زهرا (سلام الله علیها) گام برداشته است و در دامن پاکش شهیدی را پرورانده و به انقلاب اسلامی تحویل داده، انشاءالله میهمان مادر مطهرش حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) خواهد بود. 

اینجانب این مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض کرده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا