جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

توافق وزارت راه با قرارگاه خاتم الانبیاء؛ ساخت مترو پردیس تا قبل از سال آغاز می شود

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی هدایت درباره مترو پردیس اظهار کرد: در این خصوص با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به توافق 30 به 70رسیده‌ایم و برای ادامه کار نیازمند مصوبه دولت هستیم.

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم نیز برای شروع کار، اعلام آمادگی کرده است تا کار را تا قبل از پایان سال جاری آغاز کند و ما نیز به موازات عملیات اجرایی، مصوبه را از دولت بگیریم.

وی با بیان این که درخواست شرکت عمران پردیس اخذ مصوبه بانک مرکزی بابت وام هزار میلیارد تومانی است به برنامه ساخت واحدهای طرح ملی مسکن اشاره کرد و افزود: تاکنون برای 1300 هکتار از ار اراضی دولتی، سند دریافت و زمین 8500 از محل پروژه طرح ملی مسکن به تعاونی‌های مسکنی که اعضای واجدالشرایط این طرح در آن‌ها عضو بوده‌اند، واگذار شده است.

وی تاکید کرد: همچنین تعداد 3 هزار واحد ثبت‌نامی داشتیم که از این تعداد 1615 نفر واجدالشرایط تشخیص داده شدند و ثبت‌نام این افراد از امروز (چهارشنبه 16 بهمن) در کارگزاری مسکن مهر پردیس شروع شد. آماده‌سازی زمین برای ساخت این سه هزار واحد را قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌دهد و ظرف روزهای آینده موضوع انتخاب سازنده و آغاز عملیات اجرایی این واحدها را آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس احداث تصفیه‌خانه شماره 2 فاضلاب پردیس را از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی این شهر جدید خواند و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کسب مجوزهای لازم فراخوان ساخت این تصفیه‌خانه نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد تا بتوانیم در کنار توجه به سکونت مردم در واحدهای ساخته‌شده بحث شروع عملیات ساخت تصفیهخانه شماره 2 پردیس را نیز پیش ببریم.

منبع:خبرگزاری تسنیم

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا