دسته‌بندی نشده

جاسازی۱۲۳ کیلو تریاک در بار هندوانه/ قاچاقچیان دستگیر شدند

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در میدان تره بار تهران خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با اطلاع از اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری یکی از همدستانش قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان های مرزی کشور تهیه و با یک دستگاه کامیون تحت پوشش بار صیفی جات (هندوانه) به تهران منتقل کند، تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد و متهم قصد دارد که محموله هندوانه را در میدان تره بار تهران تخلیه کند، ادامه داد: ماموران پایگاه یکم این پلیس، پس از مدتی کنترل خودروهای عبوری، خودروی متهم را در یکی از محورهای مواصلاتی به شهر تهران مشاهده و پس از تعقیب خودروی مذکور در میدان تره بار تهران متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: پس از توقف خودرو در میدان تره بار ماموران موفق شدند، متهم را هنگام تخلیه بار دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهمان 123 کیلو و 500 گرم تریاک که لابلای محموله هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.

گفتنی است با تکمیل پرونده و ثبت اعتراف متهمان، هر 2 متهم برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا