جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

جوکار: دشمن از جریان تحریف به عنوان موتور پیشران تحریم‌های خود استفاده می‌کند

[ad_1]
57621262

رئیس امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که با شفاف سازی و بصیرت بخشی در تمام حوزه‌ها می توان جریان تحریف دشمن را شکست داد و به دنبال آن تحریم‌های دشمن نیز اثربخشی خود را از دست می‌دهد.

محمدصالح جوکار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید قربان و  جریان تحریفی که ایشان به آن اشاره داشتند، بیان کرد: سخنرانی روز عید قربان مقام معظم رهبری دارای چندین محور بود. یکی از محورهای صحبت‌های ایشان بحث تحریف است ایشان تحریف را هم فرصتی دانستند که می‌تواند مقدمات شکست‌ تحریم‌ها را فراهم کرده و موجب ناکامی دشمنان شود و هم می‌تواند موجب تشدید تحریم‌ها گردد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه اظهار کرد: تحریف را خود دشمنان عمدتا دنبال می‌کنند و در داخل نیز برخی از جریان‌ها به تحریف دشمن دامن می‌زنند. تحریف دارای ابعاد مختلفی در بعد ارزش‌ها و باورها و سایر مسائل جاری کشور می‌شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن با تحریف قصد دارد تا جریان اصلی انقلاب را از مسیر خود خارج کرده و شرایط را به گونه‌ای دیگر نشان دهد. امروز به طور گسترده در فضای مجازی دشمنان انقلاب به دنبال زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند. دشمن به دنبال این است تا از طریق تحریف کاری کند که تحریم‌های خود را موثر جلوه دهد.

جوکار در پایان تاکید کرد: با شفاف سازی و بصیرت بخشی در تمام حوزه‌ها می‌توان جریان تحریف دشمن را شکست داد. دشمن از جریان تحریف به عنوان موتور پیشران تحریم‌های خود استفاده می‌کند. در صورت شکست جریان تحریف دشمن، قطعا تحریم‌های دشمن نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا