جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

جوکار: مسئولان باید در استفاده از ماسک پیش‌قدم باشند

[ad_1]
57621262

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که مسئولان باید به عنوان الگو در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش قدم بوده و مردم را تشویق کنند تا استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان و شرکت در پویش «من هم ماسک می‌زنم»، بیان کرد: اگر بخواهیم از بلای ویروس کرونا خلاص شویم چاره‌ای جز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم. مادامی که زنجیره انتقال ویروس قطع نشود به هیچ عنوان نمی‌شود این ویروس را شکست داد.

وی در ادامه اظهار کرد: تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم با این ویروس مقابله کنیم. همان طور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند تصمیمات ستاد ملی کرونا باید از سوی همه بخش‌ها و آحاد جامعه اجرا شود و همه لازم است در چارچوب تصمیمات این ستاد حرکت کنیم. برای فرهنگ سازی به منظور استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید شناخت کافی در خصوص این ویروس به مردم داده شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان به عنوان الگو باید پیش قدم شده و از ماسک و وسائل بهداشتی استفاده کنند. سپس باید از مردم تقاضا کنیم برای حفظ سلامتی خود به پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته و از ماسک استفاده کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی هزینه‌های سنگینی را در آینده برای کشور رقم می‌زند. باید همگان استفاده از ماسک را جدی تلقی کنند. افرادی که در استفاده از ماسک کوتاهی می‌کنند به حقوق مردم تعدی کرده و در حق خود و دیگران ظلم می‌کنند باید با این افراد برخورد شود.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه کرد: همان طور که مردم در پیک اول این ویروس همکاری شایسته‌ای داشته و بدون هیچ اقدام قهری و برخورد قضایی خود پروتکل‌ها را رعایت کردند، در این مقطع نیز شایسته است که مردم به میدان آمده و پروتکل‌های بهداشتی را جدی تلقی کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا