جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

حسین‌زهی: حکام عربی با فشار آمریکا دست دوستی به سمت رژیم غاصب دراز کردند

[ad_1]
61697340

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشورهای عربی باید بدانند که هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از نظر جوامع و ملت‌های مسلمان قابل قبول نیست.

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با ایسنا، با محکومیت عادی سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی پشت کردن به آرمان کشور فلسطین است. تمام کشورهای اسلامی قریب به ۵۰ سال است که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند چرا که این رژیم جعلی کشور فلسطین را اشغال کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عادی سازی روابط با این رژیم جعلی هیچ معنا و مفهومی ندارد، اظهار کرد: از آنجا که انتخابات آمریکا نزدیک است غربی‌ها بر کشورهای عربی فشار آوردند تا دست دوستی به سمت این رژیم جعلی دراز کنند، اما کشورهای عربی باید بدانند که این کار آنها خیانت است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید از جمهوری اسلامی الگو بگیرند. چرا که هرگونه روابط تجاری، سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی به معنای خیانت به آرمان فلسطین است.

حسین‌زهی در پایان تاکید کرد: کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان نباید در برابر این اقدام سکوت کنند و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از نظر جوامع اسلامی قابل قبول نبوده و نخواهد بود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا