جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

حضور خبرنگاران در حیاط پاستور بعد از پنج ماه

[ad_1]

خبرنگاران حوزه دولت رسانه‌های برخط و مکتوب اجازه‌ی حضور در حیاط ساختمان ریاست جمهوری پیدا کردند.

 به گزارش ایسنا، پس از پنج ماه صبح امروز (چهارشنیه)خبرنگاران اجازه‌ی حضور در حیاط ساختمان ریاست جمهوری در انتهای خیابان پاستور را پیدا کردند تا پس از اتمام جلسه هیئت وزیران، در حاشیه این جلسه اقدام به تهیه گزارش و طرح پرسش از اعضای هیئت دولت کنند.

پیش از این خبرنگاران رسانه‌های برخط و مکتوب چهارشنبه ۳۰ ام بهمن ماه ۹۸ در این برنامه‌ی خبری حضور داشتند.

61697544

با شیوع بیماری ویروس کرونا در کشور از اواخر بهمن ماه سال گذشته، فعالیت خبرنگاران نیز با محدودیت‌هایی مواجه شد که از جمله آنها می‌توان به عدم دعوت به بسیاری از برنامه‌های خبری سران قوا و وزارتخانه‌ها مختلف جهت پوشش اخبار و وقایع به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد.

جلسات هیئت دولت بطور منظم عصر روزهای یکشنبه و صبح روزهای چهارشنبه با حضور هیئت وزیران برگزار می‌شود که خبرنگاران رسانه‌های مکتوب طی سالهای گذشته اجازه‌ی حضور در حاشیه‌ی جلسات روزهای چهارشنبه را دارند.

61697557

در همین زمینه علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از حضور خبرنگاران در حاشیه جلسه‌ی امروز هیئت وزیران، نوشت: «‏پنج ماه بود که به دلیل محدودیت‌های ‎کرونا، حیاط پاستور میزبان خبرنگاران نبود، اما امروز و با رعایت پروتکل‌ها،‎ دکتر جهانگیری و برخی وزرابه پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفتند. در هفته‌های بعد نیز تلاش خواهد شد با رعایت دستورالعمل‌ها، گفت‌وگوی اعضای دولت با رسانه‌ها تداوم یابد.»

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا