جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

خبر خوش برای معلمان حق التدریسی و مربیان مقطع پیش دبستانی

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات جلسه اعضای این فراکسیون با حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش را تشریح کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه هفتم مهر) این فراکسیون، گفت: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش میهمان جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلان بود.

وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش برای بررسی مشکلات این وزارتخانه حضور یافت، افزود: آقای میرزایی معتقد است که معلمان رکن مهمی در کشور هستند و باید تلاش شود تا دغدغه‌های معیشتی آنها رفع شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان یکی از سوالات اعضای فراکسیون از آقای حاجی‌میرزایی بود، گفت: وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت، که باید قبل از ارائه لایحه جامع نظام رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت، آیین نامه‌ای که در حال تهیه آن هستیم تدوین شود تا رتبه‌بندی معلمان به درستی اجرایی و محقق شود.

لاهوتی یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز فراکسیون مستقلان این وعده را داد که بخشی از معلمان حق التدریسی و مربیان پیش دبستانی استخدام خواهند شد.

نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه پرسش برخی از اعضای فراکسیون از وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای ارتقاع کیفیت آموزش و پرورش بود، تاکید کرد: آقای حاجی‌میرزایی در پاسخ به پرسش نمایندگان گفت که معتقد هستم که متأسفانه کیفیت آموزش و پرورش چندان قابل قبول نیست و باید ارتقا پیدا کند و برنامه‌هایی نیز برای بالا بردن سطح کیفیت داریم.

منبع:خبرگزاری تسنیم

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا