دسته‌بندی نشده

خودروی ۱۰۰میلیاردی‌ فوتبالیست سرشناس تیم ملی سوژه شد

محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن پر حاشیه ی تیم های ملی و پرسپولیس با وارد کردن یک دستگاه خودروی رنج روور ۱۰۰ میلیارد تومانی سوژه‌ی شبکه‌‌های اجتماعی شده است.

کنعانی در یک مصاحبه در خصوص خودرو وارداتی پاداش جام جهانی گفت: قیمت ماشین مرسدس بنز نارنجی رنگ من صد میلیارد نیست اما یک ماشین رنجروور وارد کردم که قیمت آن خودرو ۱۰۰ میلیارد تومان است.افراد مشهور در هر کشوری هم حق دارند از ثروت خود به هر شکلی که دوست دارند، استفاده کنند.

یک بازیکن در سطح حسین کنعانی هم که چندین سال است در سطح ملی و باشگاهی می‌درخشد حق دارد که چنین خودرویی سوار شود، اما دلیل انتقادات مردم از این ویدئو این است که این خودروی ۱۰۰ میلیاردی به عنوان پاداش شکست تحقیرآمیز تیم ملی در جام جهانی به آنان اعطا شده است.

در زیر چند واکنش از کاربران فضای مجازی را بخوانید:

* برای خوردن ۶ گل از انگلیس و باخت به امریکا به کنعانی زادگان ماشین ۱۰۰ میلیاردی پاداش دادن. بعد قهرمان المپیک و قهرمان پارالمپیک دیگر رشته ها هنوز شغل ندارند و دستفروشی می کن

* کنعانی گفته “یک ماشین رنجروور وارد کردم که قیمت آن خودرو ۱۰۰ میلیارد تومان است.” نوش جانت حسین آقا. اما به مردم حق بدهید وقتی این عددها را می‌شنوند، اعتصاب آن هم نه برای دستمزد که برای آپشن را درک نکنند و پیکان انتقادشان را علاوه بر مدیر به سوی شما که دم از غیرت می‌زنید، بگیرند.

* کنعانی زادگان‌ تو برنامه ‎شبهای فوتبالی: کارهای خیر زیاد می‌کنم که گوشی هدیه به هوادار ‎پرسپولیس یکیش بود. پرسپولیس باشگاه بزرگیه که باید با ماشین‌های گرون رفت دم درش. یه ماشین دارم که صد میلیارد پولشه (از محل هدیه واردات خودرو به ملی پوشان) پ.ن: عصاره پول یامفتند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا