جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

دادگستری استان فارس: شاهین ناصری در دوران تحقیقات ملاقاتی با نوید افکاری نداشته است

[ad_1]
61735753

رییس کل دادگستری استان فارس با رد ادعای فردی که اظهار داشته است شاهد شکنجه نوید افکاری بوده گفت: فرد مدعی در دوران تحقیقات پرونده به هیچ عنوان ملاقات و مواجهه با نوید افکاری نداشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه جرائم این دو فرد با یکدیگر متفاوت بود، گفت: با فرض همزمانی تحقیقات پرونده نوید افکاری و شاهین ناصری تحقیقات پرونده این‌ها در دو اداره مختلف یعنی یکی در دایره قتل آگاهی و دیگری در اداره جعل و کلاهبرداری انجام شده که در دو طبقه مختلف با فاصله مکانی بسیار زیاد مستقر شده است بنابراین کاملا مشخص است که ادعای این فرد مبنی بر اینکه شاهد شکنجه بوده است کاملا کذب و به دور از منطق است.

وی با اشاره به اینکه مدعی، کلاهبرداری حرفه‌ای با ٨ سابقه بازداشت به اتهام کلاهبرداری و جعل و استفاده از سند مجعول و محکومیت متعدد قضایی در همین عناوین است، گفت: رسانه‌های غربی در این مسئله به اندازه‌ای مستأصل شده‌اند که برای اثبات اخبار بی پایه و اساس خود به ادعاهای یک کلاهبردار با سابقه محکومیت متعدد استناد می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس استعلام از زندان این محکوم اخیراً به لحاظ طرح‌های مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در زندان از بند قبلی منتقل شده اما شتابزدگی رسانه‌ها و نا آگاهان باعث شده ادعای جدید مفقود شدن وی را مطرح کنند، حال آنکه امکان مفقودی فردی با شکات متعدد که دوران محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند، وجود دارد؟

این مقام مسئول قضایی استان بیان داشت: ماجرای نوید افکاری و مجازات قانونی وی به یک سریال رسانه‌ای بی محتوای شکست خورده برای غرب و معاندان تبدیل شده اما آنچه مسلم است اینکه کارگردانان این سریال از قاطعیت دستگاه قضایی در اجرای قانون و عدالت و رقم زدن پایان داستان برخلاف میل آنان به شدت عصبانی هستند.

توضیح پلیس فارس درباره سابقه شاهین ناصری

شاهین ناصری درتاریخ ۹۷/۷/۲به اتهام جعل وکلاهبرداری با دستور مقام قضایی توسط پلیس آگاهی استان فارس بازداشت شده است.نامبرده دارای ۸فقره سابقه کیفری به اتهام جعل ،کلاهبرداری،استفاده ازسندمجعول وسرقت وجه نقد در استان‌های مختلف بوده که در آخرین پرونده به اتهام جعل وکلاهبرداری تحت تعقیب مقام قضایی و پلیس آگاهی فارس قرارگرفته وپس ازتکمیل تحقیقات در محاکم قضای شیراز محکوم و به زندان اعزام شده است. متهم یادشده پنج روز بعد از نوید افکاری بازداشت شده و در یکی از شعبات جعل و کلاهبرداری به اتهام وی رسیدگی و با توجه به متفاوت بودن شعبه جعل باشعبه قتل و همچنین محل تحت نظری متهمین نوید افکاری وشاهین ناصری، نامبردگان هیچ ارتباطی باهم نداشته و امکان رویت یکدیگر را در تحت نظرگاه آگاهی نداشته‌اند. لذا ادعای مطرح شده در شبکه بی بی سی مبنی بر شاهد بودن شاهین ناصری بر ضرب شتم نوید افکاری  کذب محض بوده و صحت ندارد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا