جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

دستگاه قضایی کردستان با زمین خواری و جرائم اقتصادی برخورد جدی می کند

[ad_1]
61742745

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: دستگاه قضایی استان با جدیت هرچه تمامتر با موضوع زمین خواری و جرائم اقتصادی برخورد می کند.

محمدرضا مترقب امروز یکشنبه(6 مهرماه) در دیدار با فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و شهدای انقلاب اسلامی با خون رنگین خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت هرچه تمامتر با موضوع زمین خواری و جرائم اقتصادی برخورد می کند و برای تحقق این مهم به همکاری ارگان های مختلف از جمله سپاه پاسداران نیازمند است.

وی افزود: خوشبختانه از زمان ورود حضرت آیت الله رئیسی به قوه قضاییه برخورد جدی با فساد از درون و برون دستگاه قضایی شدت گرفته و ما به وسیله دستگاه های نظارتی درون دستگاهی این موضوع را رصد می کنیم و تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مترقب افزود: همه مسئولین باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم چرا که زمینه خدمت رسانی را برای ما فراهم کرده است.

همچنین در این دیدار سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ضمن تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه از اعلام آمادگی سپاه بیت المقدس استان جهت هرگونه همکاری با دستگاه قضایی در برخورد با فساد در استان خبر داد.

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا