جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

دستگیری سارقان میلیاردی در اصفهان

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در جنوب شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای منزل شدند و با طرح‌ریزی در یک عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به چندین فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه اموال کشف شده به مالکان بازگردانده می‌شود به همشهریان توصیه کرد: از وسایل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و… استفاده کنید، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد، از درب‌های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید و در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که بصورت بی هدف و گاهی با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می‌کنند با پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهید.

منبع: مشرق نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا