جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

دعوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از کشورهای اسلامی برای کمک به لبنان

[ad_1]
57615074

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورهای اسلامی را به کمک و یاری رساندن به مردم و دولت مصیبت دیده لبنان دعوت کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم لبنان بوده و در این فاجعه مهیب و غمبار نیز از هیچگونه کمکی به آنان دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز عصر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با تبریک ولادت امام هادی (ع) و تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت:عید غدیر خم عید بزرگ شیعیان و بلکه همه مسلمین است . ولایت، باطن نبوت و امام  ‌نور سماوات و ارض است که باید در بزرگداشت و تکریم عید بزرگ آن، نهایت کوشش های خالصانه و صادقانه خویش را  به عمل آوریم.

وی با تاکید بر اینکه « هیچ عیدی بالاتر از عید ولایت  نیست» گفت: ولایت مسیری روشن در هدایت بشر و همه عوالم وجود است و باید شاکر باشیم از اینکه در محیطی پرورش یافته ایم که فرصت و مجال  درک حقیقت انسانی  را به واسطه ولایت اهل بیت (ع) بدست آورده است و باید شکر حق بگذاریم که ما را  از متمّسکین به ولایت امیر مؤ منان علی (علیه السلام ) قرار داده است .

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه، کشته شدن تعدادی از مردم در حادثه انفجار بندر بیروت را به دولت، مردم و نیروهای جبهه مقاومت و حزب الله لبنان  به ویژه رهبر مجاهد آن، سید حسن نصرالله تسلیت گفت و با آرزوی بهبودی وشفای عاجل برای مجروحان و مصدومان این حادثه تصریح کرد: وقوع این حادثه مهیب، دلخراش و غمبار موجب حزن و اندوه فراوان تمام  مسلمانان  و همه مردم در کشورهای مختلف شده و ضروری است که کشورها به ویژه کشورهای مسلمان به یاری دولت و  مردم غیور  لبنان برخیزند تا مشکلات و تبعات سنگین این حادثه رفع شود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه «مردم شریف لبنان سالیان متمادی درگیر ظلم و جور دولت غاصب صهیونیست،همچنین تحریم های ظالمانه آمریکا بوده اند» گفت: فاجعه رخ داده اخیر،دشواری ها و مشکلات مردم مقاوم لبنان را مضاعف کرد و قطعا جمهوری اسلامی ایران نیز همچنان که همواره در کنار مردم لبنان بوده اینک نیز از هیچ کمکی در رفع آلام و مشکلات آنان دریغ نخواهد کرد  تا ملت و دولت لبنان به سرعت این  برهه حساس و پر رنج را سپری کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا