جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی هرزگوین: قدردانی ما از ملت ایران پایان ناپذیر است

[ad_1]

رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی هرزگوین: قدردانی ما از ملت ایران پایان ناپذیر است

شفیق جعفروویچ رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی هرزگوین در دیدار با محمود حیدری سفیر کشورمان در سارایوو با یادآوری حمایت های دولت و ملت ایران از مردم بوسنی هرزگوین  تصریح نمود: دوستی دولت و ملت ایران نسبت به مردم بوسنی هرزگوین در شرائط سخت به اثبات رسید و قدردانی ما نسبت به ملت ایران پایان ناپذیر است.

به گزارش ایسنا شفیق جعفرویچ با تشکر از رئیس جمهور ایران بابت ارسال پیام بمناسبت بیست و پنجمین سالگرد نسل کشی سربرنیتسا از روند رو به رشد روابط دو کشور در ابعاد سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی ابراز خرسندی نمود و اظهار امیدواری کرد این روند مثبت تداوم یابد.
در این دیدار خداحافظی، رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی هرزگوین با قدردانی از فعالیتهای  سفیر جمهوری اسلامی ایران در راستای پیشبرد مناسبات دو کشور اظهار داشت: آنچه ارزش اقدامات شما را مضاعف نمود وجود عواطف صمیمانه در کنار تلاشهای گسترده بود.
حیدری نیز گزارشی از دستاوردهای حاصل شده در  پیشبرد مناسبات دو کشور در ابعاد مختلف ارائه نمود و اظهار داشت: حمایت های جنابعالی در مقام ریاست جمهوری و قبل از آن در جایگاه ریاست مجلس نمایندگان نقشی قابل توجه در پویایی روابط دو کشور داشته است. 
حیدری افزود: گسترش مناسبات دو جانبه و حمایت از استقلال، یکپارچگی، ثبات و همزیستی صمیمانه همه اقوام در بوسنی هرزگوین، رویکرد دائمی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا