جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ردیف بودجه‌ای جداگانه‌ای برای محور خرم‌آباد پلدختر تخصیص داده شود

[ad_1]
61672191

ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه‌ای جداگانه‌ای برای محور خرم‌آباد پلدختر تخصیص داده شود.

حمیدرضا کاظمی امروز دوازدهم تیرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه چهارم محور خرم‌آباد پلدختر اظهار کرد: علیرغم همه مشکلات کشور راه و شهرسازی نهایت تلاش را برای پلدختر داشته است.

وی با بیان اینکه پلدختر یکی از شاه‌راه‌های کشور محسوب می‌شود، افزود: مشکلات شهرستان پلدختر در حوزه راه، جاده است و این مسیر جدید زمان می‌برد تا به اتمام برسد.

کاظمی با بیان اینکه در جاده قدیم نقاط حادثه خیزی وجود دارد که ضرورت دارد مشکلات آنها برطرف شود، افزود: ۱۵۰۰ متر پل در این منطقه ایجاد شده است و یک سری پل همچون پران پرویز، نیله چولهول و … در  سیل قبل تخریب شدند که نیاز است ساماندهی شوند.

این نماینده گفت: راه‌های روستایی شهرستان مشکلات زیادی دارند و نیاز است ماشین‌آلات لازم را شش ماه به پلدختر دهند و یا اعتباری ویژه به استان داده شود تا جاده‌های روستایی را ساماندهی کنیم.

کاظمی با اشاره به اینکه ۲۴ پل در روستاهای شهرستان داریم که نیازمند همت راهداری استان برای مرمت آنها هستیم، بیان کرد: پلدختر دارای ۲۶۷ روستا است و ۱۵۰ کیلومتر جاده روستایی دارد که نیازمند شن‌ریزی هستند.

وی بر تسریع روند راهدارخانه افرینه تاکید کرد و با اشاره به اینکه ۵۳ کیلومتر از راه‌های این شهرستان نیازمند روکش آسفالت است، بیان کرد: ضرورت دارد روی این محور خرم‌آباد پلدختر که چهار قطعه است ردیف بودجه‌ای جداگانه و خاص تخصیص داده شود.

کاظمی عنوان کرد: با ایجاد دیواره حفاظتی پلدختر مسیر رودخانه تغییر کرده و مسکن برخی از شهروندان در حریم رودخانه است که باید دستوری داده شود تا مشکلات آن‌ها برطرف شود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا