جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

رضازاده: مجلس یازدهم دنبال تقویت دستگاه‌های نظارتی خواهد بود

[ad_1]

رضازاده: مجلس یازدهم دنبال تقویت دستگاه‌های نظارتی خواهد بود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در تشریح اولویتهای مجلس یازدهم، امر نظارت را یکی از مولفه‌های تحقق عدالت دانست و گفت: مجلس یازدهم با کمک نمایندگان و ریاست مجلس در تلاش است که دستگاه‌های نظارتی را تقویت کند.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: با توجه به رهنمودها و پیام مقام معظم رهبری به مجلس شورای اسلامی بحث اجرای صحیح عدالت در کشور اولویت مجلس یازدهم خواهد بود. عدالت در کشور خود شامل مواردی همچون توجه به معیشت مردم، توجه به زندگی طبقه محروم جامعه، حمایت از تولید، اصلاح قوانین بانکی در کشور، حمایت از جوانان به خصوص در بحث اشتغال، مبارزه با فساد، اختلاس و رانت خواری می‌شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس افزود: متاسفانه بسیاری از جوانان که در این سال ها از دانشگاه‌ها فارغ التحصیل شدند، در امر اشتغال دچار مشکل هستند که مجلس یازدهم توجه لازم را به این امر خواهد داشت. همچنین در سال های گذشته شاهد برخی رانت خواری‌ها در برخی شبکه‌های بانکی و دولتی بودیم که مجلس یازدهم با کمک نمایندگان و ریاست مجلس در تلاش است با تقویت دستگاه‌های نظارتی، دیوان عدالت اداری، دستگاه‌های بازرسی و با تقویت امر تحقیق و تفحص بتواند کارآمدی خود را نسبت به اداور گذشته مجلس افزایش بدهد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا