جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

شاه‌دزد تهران با ۳۰۰ خودروی سرقتی گیر افتاد

[ad_1]
5459176

سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی اظهار داشت: در اواخر تیرماه امسال تعدادی از شهروندان با در دست داشتن پرونده‌های ارجاعی به پلیس آگاهی به کارآگاهان مراجعه و اظهار داشتند خودروشان را در جلوی ساختمان پارک، ولی پس از مراجعه متوجه سرقت خودرو شده اند و پس از اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی و حضور ماموران کلانتری در محل، خودرومان را به صورت رها شده در محل‌های خلوت کشف و مشاهده کرده ایم که کلیه اموال با ارزش خودرو سرقت شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران اشاره کرد: کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت و با انجام اقدامات پیچیده پلیسی سرنخی از یک سارق حرفه‌ای پیروز ۳۰ ساله دارای ۹ فقره سابقه کیفری به دست آوردند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی دریافتند پیروز پس از آزادی از زندان در اسفندماه سال گذشته با تشکیل یک باند ۳ نفره خودرو سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: مخفیگاه متهم در حوالی شرق تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری سرکرده باند و سایر همدستانش اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه بیست و نهم شهریور ماه کارآگاهان در یک عملیات ضربتی اعضای این باند را دستگیر و به اداره بیستم انتقال دادند، افزود: پیروز در بازجویی‌های صورت گرفته به ۳۰۰ فقره سرقت معترف شد و اظهار کرد، پس از آزادی از زندان برای اینکه رضایت شکات ام را بگیرم با تشکیل یک باند ۳ نفره و پرسه زنی در سطح شهر تهران، خودروهای فاقد ایمنی را شناسایی و در یک فرصت مناسب خودرو را سرقت و پس از سرقت اموال با ارزش آن به صورت رها شده در خیابان‌های خلوت رها می‌کردیم.

سرهنگ میرزکی ابراز داشت: سارق جوان ادامه داد، اموال مسروقه را به مالخرانی در محدوده‌های غرب تهران می‌فروختیم سپس پول حاصله را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات سرکرده باند موفق شدند یکی از خریدار اموال مسروقه را در محدوده غرب تهران شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را بازداشت کنند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات تبهکاران و تلاش‌های بی وقفه کارآگاهان، تاکنون ۱۰۰ تن از مال باختگان شناسایی و هر ۴ متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

۴۷۲۳۱

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا