جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

طیبی: پیشرفت کشور در گرو پرهیز از اختلافات است

[ad_1]
57921848

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم طبق فرمایش امام خمینی باید از اختلافات پرهیز کنیم و با هم همدل و متحد شویم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا طیبی در نشست تخصصی جامعه، مردم و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی (ره)، گفت: مقام معظم رهبری بیان داشتند که این انقلاب بدون امام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست که به واقع همین طور است.

وی تاسیس جهاد دانشگاهی را محصول اندیشه امام و خودباوری جوانان دانست و افزود: ایجاد جهاد دانشگاهی و انجام کارهای بزرگ در حوزه های علمی، فناورانه و فرهنگی حاصل خودباوری است که امام خمینی در جامعه و جوانان ایجاد کرد.

طیبی خاطرنشان کرد: امام خمینی در عمل نشان دادند اگر بخواهیم به برداشت‌های مان ایمان داشته باشیم، خداوند بر اساس رحمتش کمک مان می‌کند. منابع مادی و استعدادهای انسانی در اختیار داریم فقط کافی است به باور برسیم و کارهای بزرگ انجام دهیم کاری که جوانان این مرز و بوم در جهاد دانشگاهی انجام دادند.

رئیس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: امروز هیچ مشکلی در حوزه‌های علمی، فناورانه و فرهنگی نداریم اگر مشکلی هم وجود دارد حاصل ناباوری و اعتماد نکردن به جوانان است.

وی متذکر شد: اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم باید طبق فرمایش امام از اختلاف‌ها پرهیز کنیم و با هم همدل و متحد شویم.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا