جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

فتحی: مجلس بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در آزمون سراسری نظارت می‌کند

[ad_1]
4

یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری نظارت می کند، گفت که باید حوزه های برگزاری کنکور افزایش پیدا کرده و در زمان آزمون سراسری پروتکل های بهداشتی به صورت  سختگیرانه اجرایی شود.

محسن فتحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته برای برگزاری کنکور، ستاد ملی مبارزه با کرونا پروتکل های برگزاری آزمون سراسری را به سازمان سنجش و وزارت علوم ابلاغ خواهد کرد که در صورت تضمین برای انجام آن مجوز برگزاری کنکور صادر می شود.

وی گفت که دو کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس ناظر بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در آزمون سراسری هستند چه اینکه حفظ جان داوطلبان از هر چیزی واجب تر است، لذا باید سازمان سنجش و وزارت علوم تمامی پروتکل های ستاد کرونا را اجرایی کنند.

این نماینده مجلس با تاکید مجدد بر اینکه مجلس بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور نظارت می کند، افزود: تلاش این است که با رعایت این پروتکل ها آسیبی به کسی وارد نشود و در نهایت کنکور بدون مشکل برگزار شود.

فتحی افزایش حوزه های امتحانی و رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی را ضروری خواند و ادامه داد: می توان با کاهش تراکم جمعیت و انجام تمهیداتی همچون توزیع ماسک و گندزدایی محل آزمون قبل از برگزاری آن کنکور را برگزار کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا