جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درگذشت یک هنرمند را تسلیت گفت

[ad_1]
57510879

فرمانده نیروی هوافضای سپاه طی پیامی درگذشت پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نگارگر و نقاش را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام سردار پاسدار امیرحسین حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«خبر درگذشت ناگهانی مجاهد رزمنده دوران دفاع مقدس و استاد ولایتمدار دانشگاه و هنرمند برجسته و متعهد کشور، رفیق شفیق و یار انقلاب «دکتر پرویز اسکندرپور خرمی» موجب تاثر و تألم فراوان گردید.

او هنرمندی بود که با معرفت دینی و روحیه انقلابی با زبان هنر روایتگر عاشقانه هایی حماسی و عرفانی گشت و چه زیبا حماسه ها و رشادت های رزمندگان عارف را در زبان هنر جامعه جاری ساخته بود و در سنگر استادی دانشگاه، دانشجویان متعهد پر تعدادی تحویل جامعه داد که رهرو راه آن عزیز خواهند بود. ارادت زایدالوصف و عشق وافر به امامت و ولایت او را گوشه نشین کعبه عشق، کربلای معلا نمود و آثار ماندگار و بی بدیلی همچون طرح ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع)، مسلم ابن عقیل (ع) و همکاری در طرح های هنری اماکن متبرکه با ستاد بازسازی عتبات عالیات، معرف روح و فکر والای او به اسلام و ائمه معصومین (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقدان آن فقید سعید و هنرمند بزرگ کشورمان را به بیت معزا و عموم ملت شریف ایران و جامعه هنری تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفور رحمت و رضوان الهی و علو درجات اخروی و برای خانواده و سایر سوگواران محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.»

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا