جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

مشکل کمبود مرغ در سطح کشور / زمان رفع مشکل کمبود مرغ اعلام شد

وزیر کشور گفت: مشکل کمبود مرغ در سطح کشور، با اقدامات انجام شده، بزودی رفع خواهد شد.

احمد وحیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، اظهار کرد: در مقطعی جوجه ریزی کاهش یافته بود که منجر به کمبود مرغ در کشور شده بود که با اقدامات انجام یافته، پیش بینی می‌شود یک الی دو هفته آینده، مشکل فوق رفع و مرتفع خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر شاهد قیمت بالا و نامناسبی در مرغ هستیم که این مسئله دغدغه جدی دولت است تا تدابیر لازم جهت کاهش قیمت و واقعی سازی انجام شود

وزیر کشور تصریح کرد: جهت رفع مشکلات موجود در بخش نان و نانوایان، جدیدا اختیاراتی به استانداران اعطا شده است تا باتوجه به اختیارات تفویض شده، مشکلات نان و نانوایان استان‌ها مرتفع شود.

وحیدی گفت: کارآمدی و انقلابی‌بودن دو اصل مهم دولت سیزدهم است و در انتخاب مدیران استان‌ها به این دو اصل مهم مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد و بزرگان استان‌ها همچون نماینده ولی فقیه در استان، اگر فردی کارآمد‌تر و انقلابی‌تر از مدیر فعلی، شناسایی کردند، حتما به مرکز کشور اطلاع دهند تا بررسی‌های لازم و در صورت نیاز تغییرات لازم در دستور کار باشد.

وی اظهار کرد: نماینده محترم ولی فقیه در استان اردبیل، درخواست تبدیل ۴ نقطه شهری استان اردبیل به شهرستان را اعلام کردند که مدارک و مستندات لازم در سطح استان تدوین و جهت بررسی به وزارت کشور ارسال شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا