جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

میرتاج‌الدینی: توقع ما از دولت همراهی با طرح تأمین کالاهای اساسی است

[ad_1]
57385647

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: انتظار ما از دولت و آقای نوبخت این است که با طرح تأمین کالاهای اساسی همراهی کنند تا بتوانیم در جنگ اقتصادی در کنار مردم باشیم.

به گزارش ایسنا، سید محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در اخطار قانونی اساسی گفت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی جلسات متعدد با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و کارشناسان دولتی، طرح تامین کالاهای اساسی را بررسی و تصویب کرد. سپس این طرح چندین مرحله در صحن علنی مورد رأی گیری قرار گرفت که در هر کدام از آنها بیش از ۲۰۰ نماینده به این طرح رأی دادند. البته با صلاحدید هیات رئیسه، طرح مذکور برای هماهنگی بیشتر با دولت به کمیسیون ارجاع داده شد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: مجلس انقلابی برای جبران کاهش قدرت خرید مردم تلاش کرده و در این رابطه طرح تامین کالاهای اساسی بهترین راهکاری بود که می‌توان در ۶ ماهه دوم سال جاری انجام داد. توقع ما این است که دولت با این طرح همراهی کند کما اینکه در کمیسیون برنامه و بودجه ما با پیشنهادات آنها همراهی کردیم.

میرتاج‌الدینی در پایان تأکید کرد: طرح تامین کالاهای اساسی عملاً به متمم بودجه تبدیل شده است. براساس این طرح قرار است که اعتباری حدود ۱۰هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تامین کالاهای اساسی در نظر گرفته شود، از این رو انتظار ما از دولت و آقای نوبخت این است که با این طرح همراهی کنند تا بتوانیم در جنگ اقتصادی در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا