جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نماینده پیشین مجلس : با مقاومت تهدید،تحریم و تحریف را شکست می‌دهیم

[ad_1]
57674937

یک نماینده سابق مجلس گفت: با مقاومت تهدید تحریف و تحریم آمریکایی‌ها را شکست می‌دهیم. مقاومت استراتژی جمهوری اسلامی است.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آمریکایی‌ها به صورت یکجانبه خود را از برجام خارج کردند و نقض تعهد آشکار و عدول از مصوبه شورای عالی امنیت داشته و دست به اقدامات تروریستی زدند. این اقدامات در دو حوزه تحریم‌های اقتصادی-سیاسی و سیاسی_امنیتی صورت گرفت. حتی در این شرایط کرونا هم تحریم دارو را لغو نکردند. 

وی ادامه داد: همه این ها مصداق اقدامات غیر بشر دوستانه است. علاوه بر اینکه خروج آن‌ها از قراردادهای جهانی غیر قانونی و خلاف تعهدات بین‌المللی شان بوده است اقدامات تروریستی و ضد بشری را نیز همواره انجام می‌دهند. اگر امریکایی‌ها با دولت ایران هم مشکل دارند نباید این تحریم‌ها را علیه مردم وضع می‌کردند.

بختیار گفت: به جز تحریم ، تحریف‌هایی را هم علیه ایرانان انجام دادند . به شهادت رساندن سردار سلیمانی و مسائلی از این دست نشان می دهد که پایشان را دارند فراتر از تحریف و تهدید هم می گذارند اما تمام ارکان نظام پشت سر رهبری انقلاب هشیارانه حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به هشیاری‌هایی که توسط رهبری به مردم و مسئولین ارائه شده ما بیش از دو سال است تحت تحریم همه جانبه امریکا قرار گرفته اما مقاومت کرده‌ایم. حتما این شرایط دائمی نیست؛ جمهوری اسلامی راهکار هایی دارد .برای ما راه حل  مقاومت وجود دارد . با مقاومت تحریم و تحریف و تهدید شکست می‌خورد.

بختیار گفت: مردم تحت فشار معیشتی هستند، اما خود امریکایی‌ها دیدند در مراسم تشیع پیکر سردار سلیمانی  کسی نبود که در خانه مانده باشد، مردم و مسئولین پشت سر رهبری باید از سیاسی کاری ها دور باشند و در یک کلمه با مقاومت همه جانبه می توان از این فشارها عبور کرد. مسئولین در تصمیم گیری ها خودشان را شبیه مردم کنند تا مشکلات برطرف شود. 

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا