جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نکو: در عرصه سیاسی در کشتی واحدی قرار داریم

[ad_1]
57304609

یک فعال سیاسی گفت: باید به دور از سلایق سیاسی با دادن برنامه ها و کمک های فکری از مشکلات فعلی کشور مثل تحریم های اقتصادی و حواشی بیماری کرونا که همه شئونات زندگی مردم را در بر گرفته عبور کنیم.

ابراهیم نکو در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت حفظ وحدت و همدلی میان قوا اظهار کرد: همه ما می دانیم که در یک پیچ بسیار خطرناک تاریخی قرار گرفته ایم و برای عبور از آن باید برنامه ریزی ها و همکاری های بین قوا در تمام شئون کشور به صورت ویژه در دستور کار همگان قرار گیرد. 

وی ادامه داد: امروز ما جدا از پرداختن به وظایف سه قوه، باید برای عبور از بحران های ناشی از ویروس کرونا که همه موضوعات کشور را تحت شعاع خود قرار داده، با همدلی و هماهنگی به یکدیگر کمک کنیم. در عرصه سیاسی نمی توانیم خود را جدای از  کشتی واحده‌ای که در آن قرار داریم بدانیم. 

نکو گفت: اگر به این کشتی آسیبی وارد شود فقط یک قوه و یک فرد غرق نمی شود؛ بلکه همه موافقان ومخالفان سیاست های موجود به زیر آب می روند. بنابراین من فکر می کنم بیش از گذشته نیاز به تعامل و همدلی داریم تا با برنامه ریزی های اصولی، اساسی  و مدیریت صحیح، موانع را از پیش پای رشد و توسعه کشور برداریم.

این نماینده سابق مجلس گفت: مهم‌ترین خواسته مردم و همچنین مهم ترین وظیفه مسئولین در حال حاضر کاستن از مشکلات و دردهای جامعه است. اگر امروز در این موضوع مهم به مسائل سیاسی نگاه کنیم و همه موضوعات را جناحی تفسیر کنیم روشن است که اولین آسیب به خود آن جناح وارد می شود. 

وی در پایان گفت: زمانی ما می توانیم به یک جناح و یک قوه خوبی تبدیل شویم که به دور از سلایق سیاسی با دادن برنامه ها و کمک های فکری از این مشکلات عظیم مثل تحریم های اقتصادی و حواشی بیماری کرونا که همه شئونات زندگی مردم را در بر گرفته با یکدیکر عبور کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا