جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نگاه حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به مجموعه شاغلین دادگستری عزتمندانه و متواضعانه است

[ad_1]
61671659

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: نگاه حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به مجموعه شاغلین در دادگستری و مراکز مرتبط، عزتمندانه و متواضعانه است و هرگونه اقدامی که بخواهد عزت و شرافت دستگاه قضا را زیر سوال ببرد، آن عمل منفور ترین اقدام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران،حجت الاسلام و المسلمین علی عبداللهی در آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تهران با اشاره به افزایش سطح رضایتمندی از عملکرد مطلوب دادگستری تهران اظهار کرد: این افتخار آفرینی برای جامعه اسلامی، جز با زحمات شما عزیزان حاصل نشد و نتیجه این تلاش باعث خواهد شد تا تشکیلات قوه قضائیه در منظر عموم جامعه به معنای واقعی خودش دست پیدا نماید.

وی با تبریک پیشاپیش میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) گفت: این کشور اسلامی در کنف لطف و حمایت این امام بزرگوار و رئوف قرار دارد.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خاطر نشان کرد: وقتی شخصی عنوان مدیریت و قضاوت را بر سینه خودش حک می کند و بیان می دارد، من منتخب دستگاه حاکمیتی می باشم و برای تشخیص حق از باطل تلاش می نمایم، این کار سخت و دشواری می باشد و به همین دلیل در مبانی شرعی و فقهی ما برای انتخاب قاضی شرایط ویژه و خاصی در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ادامه داد: اگر با حجم سنگین کار و کثرت مراجعه کننده مدیران و قضات با آرمش مواجه نباشند، با عدم تمرکز فکر در تصمیم گیری های قضایی مواجه خواهند شد و در اینجا حاکمیت وظیفه دارد، برای صیانت از شما کسانی را به عنوان حافظ بگذارد و اگر این صیانت و حفاظت درست انجام نشود، حتما آسیبی به شما  وارد می شود.

عبد اللهی متذکر شد:اگر چنین تشکیلاتی در دستگاه قضایی تدبیر شده تا در کنار همکاران قضایی و اداری وجود داشته باشد، خدای ناخواسته به این معنا نیست که تزلزل در آرامش کارکنان بوجود بیاید، بلکه وظیفه مدیر حفاظت و اطلاعات آن است که در تمام لحظات، سلامت شما را تامین و تضمین نماید.

وی خاطر نشان کرد: نگاه حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به مجموعه شاغلین در دادگستری و مراکز مرتبط، عزتمندانه و متواضعانه است و هرگونه اقدامی که بخواهد عزت و شرافت دستگاه قضا را زیر سوال ببرد، آن عمل منفور ترین اقدام است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه متذکر شد: دید اشرافی گری را نظام جهوری اسلامی و مردم متدین از ما نمی پسندد و اگر این دید را داشته باشیم که طمع کنیم برای داشتن زندگی و امکانات اشرافی، اولین ضربه را از این طریق خواهیم خورد و نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود فساد را بر نمی تابد و برای فساد زدایی بعنوان یک تکلیف و طبق قانون و به حکم عقل و قانون استقامت و تلاش خواهد شد تا انتظار به حق مقام معظم رهبری(حفظ ا…) در حذف فساد بصورت مطلق در درون دستگاه قضا محقق گردد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا