جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون برای حراست از کشور ایستاده‌اند

[ad_1]
61650345

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با سردار کرمی با بیان اینکه راه و هدف شهدا همان راه و سیره حضرت امام خمینی کبیر(ره) است گفت: ارتش، ناجا، سپاه و بسیج در یک لباس برای حفظ و حراست از این آب و خاک تا آخرین قطره خون برای مردم و اسلام با ارده ای قوی ایستاده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سردار سرتیپ پاسدار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ واحدی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و یگان های ویژه عنوان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی مردم محور است، عملکرد خوب ناجا در تمامی صحنه ها قابل تقدیر و الگویی مناسب برای سایر رده‌های نیروی مسلح کشور می باشد.

وی با بیان اینکه اینگونه دیدار و تعاملات موجب دلگرمی و نشان‌دهنده اتحاد و وحدت نیروهای مسلح است افزود: وظیفه همه ما پاسداری از خون شهیدان و حراست از این مرز و بوم است، امیدواریم راه و هدف شهدا که همان راه و سیره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است را با قوت بیشتری ادامه دهیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه یگان های ویژه ناجا یک مجموعه منسجم، آماده به کار، ورزیده و با نشاط است اظهار کرد: زحمات خالصانه و مقتدرانه کارکنان نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه کم نظیر و مثال زدنی است، امیدواریم با گسترش تعاملات و همکاری ها شاهد ارتقاء روحیه خدمتگزاری بیشتر به مردم ولایتمدار خود باشیم.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه در خصوص رزمایش مواسات و همدلی که پس از دستور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در کل نیروهای مسلح اجرا شد، بیان کرد: نیروی انتظامی که نزدیک ترین نیرو به مردم است و هر لحظه با مردم در تعامل است، به خوبی توانست دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را جامع عمل بپوشاند؛ یگان‌های ویژه ناجا نیز با رویکرد اجتماعی که در برنامه‌های خود تدوین کرده است، در کنار مبارزه با ویروس کرونا، در رزمایش مواسات و همدلی خوش درخشید.

جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در میدان های نبرد علیه دشمن چه دیروز و چه امروز بر همگان به خصوص دشمنان قسم خورده این انقلاب وکشور ثابت شده است، ارتش، ناجا، سپاه و بسیج همگی در یک لباس و برای حفظ و حراست از این آب و خاک تا آخرین قطره خون برای مردم و اسلام با ارده ای قوی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به تحریم نیروی انتظامی بیان کرد: دشمنان این را بدانند، تحریم های ظالمانه آمریکای جنایت‌کار نمی تواند هیچ فاصله ای بین ارتش و نیروی انتظامی و دیگر قوای مسلح  بیندازد، ما در یک لباس و برای یک هدف در حال خدمت به این کشور و مردم هستیم، پس مانند همیشه این تحریم ها را به فرصت تبدیل و بار دیگر به دشمنان ثابت خواهیم کرد که این دسیسه ها تکراری شده و نمی تواند هیچ خللی در انجام وظیفه نیروهای مسلح ایران وارد کند.

در ادامه سردار سرتیپ حسن کرمی اظهار کرد: اقتدار و صلابت کشور که در منطقه و جهان حرف اول را می‌زند و این مهم، محصول ایستادگی مردم در کنار نیروهای مسلح در تمامی صحنه های دفاع از  انقلاب  اسلامی و مقابله با دشمنان این مرز و بوم بوده است.

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل نیروهای مسلح با یکدیگر باعث دلگرمی و وحدت بیشتری می شود، بیان کرد: موفقیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برهه های حساس منطقه ای و فرا منطقه ای مدیون همدلی و همزبانی سربازان ولایت است، سند اثبات این ادعا، شهدای گرانقدری هستند که برای حفظ کیان ایران اسلامی از جان خود گذشتند تا امروز شاهد ثبات امنیت در مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور باشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه، خدمت به مردم و حفظ رضایتمندی مردم در جامعه را از اهداف مشترک نیروهای مسلح دانست و افزود: ارتش و نیروی انتظامی در کنار یکدیگردر تلاش هستند که آرامش بخش مردم عزیز ایران باشند، که بحمدالله رضایتمندی مردم از این دو نیروی مخلص و مجاهد نشان از درست عمل کردن به وظایف دارد، معتقدیم تداوم و تعمیق روابط نیروهای مسلح زمینه ساز امنیت پایدار است.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا