جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

همه چیز در مورد درب ضد سرقت ایرانی

استفاده از درب ضد سرقت یکی از بهترین راه‌هایی است که از ورود سارقان به محل کار یا منزل ما جلوگیری می‌کند. این محصول باعث امنیت بیشتر محیط داخلی خانه یا شرکت شما می‌شود. این نوع درب در انواع ایرانی، ترک، چینی و… در بازار ما وجود دارد. از آنجا که درب ضد سرقت ایرانی در کشور ما تنوع بیشتری نسبت به انواع ترک و چینی دارد، محبوب‌تر از سایرین نیز هست. لازم به ذکر است که قیمت درب ضد سرقت ایرانی نسبت به انواع ترک مناسب‌تر است؛ پس این موضوع نیز می‌تواند روی پرطرفدار بودن آن موثر باشد. شرکت دژ که یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان انواع درب در سطح کشور محسوب می‌شود، در ادامه شما را با این محصول آشنا خواهد کرد.

درب ضد سرقت ایرانی

همان‌طور که ذکر شد درب ضد سرقت با درب معمولی تفاوت‌هایی دارد. مهمترین تفاوت آنها این است که نوع ضد سرقت دارای استراکچر داخلی خاصی می‌باشد. همین استراکچر داخلی خاص باعث می‌شود که محصول ضد سرقت شود. اما چگونه؟ ورق سرتاسری فولادی، درون این درب به کار می‌رود. همین موضوع باعث می‌شود که درب ضد سرقت ایرانی در برابر شکست، فشار، تخریب و اهرم شدن مقاومت بالایی از خود نشان دهد. علاوه بر این درب ضد سرقت ایرانی دارای قفل‌های بسیار مستحکم و مقاومی است. قیمت درب ضد سرقت از درب معمولی بیشتر است زیرا ساختار خاص و قفل‌های پیشرفته‌ای دارد. روکش این محصول می‌تواند از جنس چوب و یا فلز باشد. موضوع دیگری که باید در مورد این محصول ذکر کرد، عایق بودن آن در برابر حرارت و صدا است. این کالا عمر مفید زیادی دارد و از یراق آلات بسیار با کیفیتی در آن استفاده می‌شود.

ابعاد درب ضد سرقت ایرانی

درست است که برخی از تولید کنندگان انواع درب ضد سرقت ایرانی مانند دژ محصول را با ابعاد دلخواه شما نیز می‌سازند اما در حالت کلی ابعاد استاندارد این کالا ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی‌متر، ۱۱۵ در ۲۱۰ سانتی‌متر و ۱۱۵ در ۲۱۵ سانتی‌متر است. لازم به ذکر است که این محصول می‌تواند به صورت تک لنگه، تک لنگه دو طرف شیشه خور و دو لنگه نیز تولید شود.

انواع درب ضد سرقت ایرانی دژ
انواع درب ضد سرقت ایرانی دژ

انواع درب ضد سرقت ایرانی دژ

جالب است بدانید که شرکت دژ برای راحتی حال مشتریان گرامی خود، درب ضد سرقت ایرانی را در سه سری مختلف ارائه می‌دهد. این محصولات شامل درب ضد سرقت اکونومی، درب ضد سرقت درجه یک و درب ضد سرقت لوکس دژ می‌باشد. قیمت درب ضد سرقت اکونومی از تمامی انواع پایین‌تر است و قیمت درب ضد سرقت لوکس نسبت به دو نوع دیگر بالاتر می‌باشد. اما این تفاوت قیمت‌ها برای چیست و این محصولات چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

در حالت کلی استراکچر داخلی درب‌های ضد سرقت به سه صورت است. در برخی از موارد مانند درب‌های سری لوکس و سری درجه یک، ورق فولادی سرتاسری همراه با قوطی کشی خواهد بود. در برخی از موارد این ورق سرتاسری بدون قوطی کشی در محصول وجود خواهد داشت؛ برخی از انواع درب ضد سرقت ایرانی درجه یک از این نوع بهره می‌برند. اما در بعضی مواقع این ورق به صورت ۷۰ درصد و بدون قوطی کشی در محصول تعبیه می‌شود. محصولات سری اکونومی غالباً از ورق‌های ۷۰ درصدی استفاده خواهند کرد.

افزایش ایمنی درب ضد سرقت ایرانی

همان‌طور که ذکر شد به جز استراکچر داخلی که درب‌های ضد سرقت از آن استفاده می‌کنند، قفل‌های مستحکمی نیز در آنها به کار می‌رود. این قفل‌ها هستند که باعث افزایش ایمنی این محصولات می‌شوند. قفل گاوصندوقی، قفل چنگکی، قفل مرکزی، قفل هوشمند یا دیجیتال انواع این قفل‌های مستحکم می‌باشند. به خاطر بسپارید که شرکت دژ می‌تواند با اضافه کردن یکی از این قفل‌ها و یا اضافه کردن سیلندر نشکن و چهارچوب ضد دیلم و… به درب ضد سرقت ایرانی مد نظر شما، امنیت محیط داخلی خانه شما را بالا برد.

انواع درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ طرح
انواع درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ طرح

انواع درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ طرح

در حالت کلی درب ضد سرقت ایرانی در دو طرح کلاسیک و مدرن تولید و عرضه می‌شود. درب ضد سرقت ایرانی کلاسیک دارای نقش‌های برجسته با منحنی‌های زیاد است. از این نوع در خانه‌هایی که دکوراسیون داخلی آنها حال و هوا کلاسیک و تجملاتی دارد، استفاده خواهد شد. برخلاف نوع کلاسیک طرح درب ضد سرقت مدرن بسیار ساده است. این محصول شیک غالباً در خانه‌های مینیمال و مدرن استفاده می‌شود. ممکن است روی این محصول اشکال مکعبی و یا زاویه دار وجود داشته باشد.

خرید درب ضد سرقت از کارخانه

درست است که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به موارد زیادی مانند جنس، استراکچر داخلی، نوع قفل، چهارچوب و ضخامت آن، ابعاد، تعداد لنگه‌ها، یراق آلات و… توجه کرد اما قیمت درب ضد سرقت یکی دیگر از مواردی است که باید به آن دقت کرد. همان‌طور که پیشتر نیز ذکر شد، شرکت دژ تولید کننده انواع درب ضد سرقت است. پس اگر قصد خرید بهترین درب ضد سرقت از کارخانه را دارید، به وب‌سایت شرکت دژ مراجعه نمایید و با کارشناسان مجرب و حرفه‌ای این مجموعه مشاوره رایگان داشته باشید. به خاطر بسپارید که قیمت درب ضد سرقت دژ در انواع مختلف اکونومی، درجه یک و لوکس بسیار مناسب می‌باشد زیرا شما محصولات با کیفیت با بهترین قیمت را از کارخانه تهیه خواهید کرد. در شرکت دژ امکان سفارش سازی انواع درب با ابعاد مختلف، طرح‌های متنوع و جنس مورد نظر شما نیز وجود خواهد داشت.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا