جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

واکنش برانکو به رفتن بشار رسن

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در مدت حضورش در پرسپولیس توانسته این تیم را ۳ بار قهرمان لیگ برتر کند، اما در عین حال سه جام حذفی را هم از دست داده است. در حال حاضر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و برانکو می‌خواهد طلسم ناکامی چند سال اخیر تیمش در این جام را بشکند. سرمربی کروات در گفت‌وگویی به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

*از وضعیت تیمتان در آستانه بازی با سپاهان بگویید.
متاسفانه برای این بازی شایان مصلح و آدام همتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و وضعیت علیرضا بیرانوند هم مشخص نیست چرا که او در مچ پایش درد دارد. محمد انصاری و حسین ماهینی نیز در این بازی حضور نخواهند داشت اگرچه خوشحالیم که وضعیت آن‌ها نرمال است و در تمرینات شرکت دارند. بشار هم غایب دگر ماست که ایران را ترک کرده تا در قطر دوران درمانی‌اش را پشت سر بگذارد. او قرار است خودش را به اردوی قبل از آغاز فصل آینده تیم برساند.
*بشار با ناراحتی ایران را ترک کرد و ممکن است که دیگر به پرسپولیس برنگردد!
نمی‌دانم قضیه چه بوده و فقط می‌دانم که او با ما خداحافظی نکرده، رفت. انتظار من این است که او در زمان آغاز اردوی تیم برگردد و اگر هم مشکلی است باشگاه آن را حل کند.
* این روزها همه جا صحبت از دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس است، دیداری که شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس تحت هدایت شما باشد.
در واقع باید گفت این بازی یکی از مهمترین بازی‌های پرسپولیس است. دیدار ما قبل از فینال که به نوعی خودش یک فینال است. به هر حال جام حذفی هم یکی از رقابت‌های خیلی مهم و جذاب است که همه تیم‌های لیگ در آن شرکت داشتند و در نهایت تیم اول و دوم لیگ برتر به نیمه نهایی جام رسیدند. خوشحال هستم از نمایش جذابی که در اصفهان پیش‌رو داریم و فوتبال به خاطر همین زیبایی‌ها پرطرفدارترین رشته ورزشی است. بسیار هیجان‌زده و خوشحال منتظر این بازی هستم.
* خیلی‌ها در اصفهان تلاش می‌کنند که این بازی جذاب بدون تماشاگران پرسپولیس برگزار شود و اعتقاد دارند اگر سهمیه هواداران دو تیم ۵۰، ۵۰ باشد ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد؟ نظر شما چیست؟
تا انجا که یادم می‌اید و آخرین بازی هم که در اصفهان انجام دادیم ورزشگاه پر از تماشاگران پرسپولیسی بود. هیچ مشکلی هم بین هواداران دو تیم بوجود نیامد و الان هم نگرانی بابت این قضیه نداریم. ما فوتبال را به خاطر هواداران بازی می‌کنیم. ترس من از چیز دیگری است. اینکه تلاش می‌کنند آرامش تیم ما را برهم بزنند. به من زنگ می‌زنند و می‌گویند شما مشکل‌تان با سیدجلال در تمرین دیروز چه بوده است! لیست خروجی دارید! با این حرف‌ها سعی می‌کنند جو پرسپولیس را ناآرام کنند. این مسائل نمی‌تواند بی‌ارتباط به بازی با سپاهان باشد. ما در کنار اینکه طرفداران زیادی داریم مخالف هم داریم که سعی می‌کنند آرامش‌مان را برهم بزنند. اما ما قوتیر از همه این شایعات هستیم.
* شما در کارنامه مربیگری‌تان در پرسپولیس فقط قهرمانی جام حذفی را در رقابت‌های داخلی کم دارید، آیا وقتش نرسیده به آن برسید؟
بله ما بسیار خوشبین هستیم، چون قهرمان ایرانیم. ۳ سال بهترین تیم ایران بوده‌ایم و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم. طبیعی است که حالا دنبال قهرمانی در جام حذفی باشیم با تمام احترامی که برای سپاهان قائلیم. بدون شک سپاهان در ۱۰ سال اخیر در کنار پرسپولیس بیشترین قهرمانی را داشته است.

منبع: مشرق نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا