جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

پاسخ محکم وزیر دفاع به تهدید نفتی نتانیاهو

به گزارش افکارنیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی 15 اسفند ماه در اظهاراتی صادرات نفت جمهوری اسلامی ایران را ‘قاچاق نفت’ خطاب کرد و با تهدید تلویحی نفتکش های ایرانی گفت: نیروی دریایی اسرائیل می‌تواند در صورت لزوم جلوی قاچاق نفت ایران را بگیرد.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به ایرنا گفت: قطعا اگر چنین قصدی داشته باشند این موضوع به عنوان یک ناامنی بین المللی و راهزنی تلقی خواهد شد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران توان لازم برای برخورد با این موضوع را دارد و در صورت بروز، محکم به آن پاسخ خواهد داد؛ علاوه بر این جامعه بین المللی نیز آن را نخواهد پذیرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه با تمام توان و اقتدار از خطوط کشتیرانی خود در قبال مخاطره های مختلف حمایت می کنیم، افزود: قطعا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این توان را دارند که در صورت هرگونه تهدید احتمالی از خطوط کشتیرانی کشور به بهترین شکل حمایت کنند.

این مقام ارشد نظامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قطعا امنیت خطوط کشتیرانی و امنیت آب راه های بین المللی را برای خود و تمام کسانی که در حوزه مسئولیت امینی ما حرکت می کنند، با اقتدار تامین خواهند کرد.

منبع:افکار نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا