جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

پرداخت ۱۰ درصد افزایش حقوق مازاد بر ۴۰۰ هزار تومان به کارکنان

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه نجومی بگیران برای توجیه کارهای خود کلمه پوپولیستی را برای استفاده علیه مخالفان اختراع کرده اند، گفت: نجومی بگیران عنوان می کنند که از معلم، کشاورز و عدالت دفاع نکنید و هر شخصی که این اقدامات را انجام می دهد می گویند پوپولیستی عمل می کند، در واقع کلمه پوپولیستی طرح نوین سیاسیون طرفدار اقتصاد لیبرال بوده که به جامعه تزریق می کنند تا مانع دفاع از قشر مستضعف شوند.
عضو کیمسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حقوق در جامعه ما ملاک شخصیت شده و زمانی که در جامعه به فردی یک و نیم میلیون تومان و به فرد دیگری 20 میلیون تومان حقوق پرداخت می‌شود فرد نجومی بگیر به فردی که حقوق پایین دریافت کرده فخر می فروشد.
رانتِ مسئولیت، گره فعلی جمهوری اسلامی است
وی با تاکید بر اینکه نباید کسانی برای حقوق تصمیم بگیرند که با خود با تصمیماتشان خود دچار ضرر و زیان و یا فایده شوند، چراکه در نوع رای آنها تاثیر دارد، ادامه داد: رانتِ مسئولیت، گره فعلی جمهوری اسلامی است، چرا که فردی که یکی از اقوامش در جایگاهی قرار دارد به یکباره جایگاه ویژه‌ای پیدا مکرده و از گروهبان دوم به تیمسار تبدیل می شود.
بنده به عنوان نماینده مجلس نمی دانم که به چه شخصی بسته حمایتی پرداخت می شود و هیچ فردی دیگری هم جزییات آن را نمی داند که این موضوع نارضایتی هایی ایجاد کرده است.
منبع:افکارنیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا