جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

پرونده مرگ 4 کودک افغانستانی در انتظار نتیجه پزشکی قانونی

[ad_1]
5461966

در نخستین اظهارنظر پیرامون این حادثه، روابط عمومی فرمانداری شاهین‌شهر و میمه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، اجساد این کودکان که ۷، ۹، ۱۰ و ۱۲ ساله افغانستانی و مقیم و ساکن شاهین‌شهر بودند در کانال آب پیدا شده و آنها غرق شده‌اند.

اما پدر یکی از این کودکان افغانستانی  گفت:
پسرم، برادر زنم و دو کودک همسایه برای بازی در گیم نت از خانه خارج شدند و پیکر بی‌جان سه تن از آنها ۳ روز بعد در کانال انتقال آب هسا پیدا شد.

وی با بیان اینکه پیکر کودک چهارم نیز پیدا شد و پس از طی روند اداری به خاک سپرده شد، افزود: فاصله محل سکونت و گیم نت تا کانال آب حدود ۴ تا ۵ کیلومتر است و با توجه به پولی که آنها همراه داشتند امکان رفتن به نزدیکی اتوبان و محلی که پیدا شدند میسر نبوده‌ است.

سیدنصرالدین صالحی، دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه نیز با تأیید کشف پیکر بی‌جان ۴ کودک در کانال انتقال آب کشاورزی در نزدیکی بهشت معصومه، گفت:
کشف لباس‌ها و کفش‌های کودکان در کنار کانال آب و همچنین تحقیقات اولیه و بررسی دوربین‌های سطح شهر، حاکی از غرق شدگی کودکان است، اما اعلام نظر قطعی و نهایی تا وصول نظریه پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات ممکن نیست.

صالحی تأکید کرد: بلافاصله با وصول نظر نهایی پزشکی قانونی، بررسی‌ها برای یافتن علت حادثه با ارجاع موضوع به تیم کارشناسی متخصص، ادامه خواهد داشت و مطابق قانون با مقصر یا مقصرین و مدیرانی که احیاناً با ترک فعل، مرتکب قصور شده باشند، برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر و میمه، هم‌ چنین با تکذیب قاطعانه خبر منتشر شده در مورد وجود قاتلان زنجیره‌ای در شاهین‌شهر، خاطرنشان‌ کرد:
در چند روز گذشته، پیامی با مضمون هشدار نیروی انتظامی به خانواده‌ها مبنی بر وجود قاتل یا قاتلان زنجیره‌ای در شاهین‌شهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، که کذب محض است.

23302

 

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا