جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

پیش بینی وضعیت هواشناسی در سه روز آینده 5 اردیبهشت 1398

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا؛ «فریبا گودرزی» روز پنجشنبه افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، وزش بادهای شدید در نیمه غربی احتمال خیزش گرد و خاک در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی،

سیستان و بلوچستان، بخش های شرقی کرمان و بخشی از یزد را به همراه دارد.
وی درباره وضعیت بارندگی در کشور گفت: امروز و فردا در شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش های پراکنده باران و برف خواهیم داشت، جمعه و شنبه علاوه بر این مناطق انتظار داریم غرب کشور نیز بارش های پراکنده داشته باشد.
گودرزی افزود: آبهای جنوب کشور نیز تا سه روز آینده مواج و متلاطم است. از این رو ساکنان مناطق جنوبی کشور برای تردد با شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی در خلیج‌فارس و تنگه هرمز، احتیاط کنند.
وی اظهار داشت: از امروز تا اوایل وقت روز شنبه هوای سرد بر روی نوار شمالی کشور مستقر است، اما در سایر مناطق کشور روند افزایش دما را خواهیم داشت.
*** تهران گرمتر می شود
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای امروز تهران کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. کمینه دمای امروز صبح پایتخت 4 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز به 15 درجه بالای صفر می رسد. از فردا نیز روند افزایشی دما را در تهران خواهیم داشت؛ به طوری که فردا و پس فردا کمینه و بیشینه دمای تهران به ترتیب 6 و 16 و 8 و 20 درجه می شود.
گودرزی گفت: همدان با دمای منفی 5، زنجان منفی 4، اردبیل منفی 3 و بندرعباس 29 درجه بالای صفر ، اهواز 27 درجه و زاهدان 26 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

منبع: اقتصاد نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا