جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

چنارانی: انگیزه‌ای برای فعالیت جوانان با ادامه حضور بازنشستگان نمانده است

[ad_1]
57626650

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرا نشدن درست قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت که انگیزه‌ای برای فعالیت جوانان باقی نمانده است.

به گزارش ایسنا، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مصوبات مجلس دهم به فراکسیون جوانان در دوره قبل منع بکارگیری بازنشستگان بود که این قانون به درستی اجرا نشده و امروز شاهد حضور اکثر بازنشستگان در هیات‌های مدیره هستیم با این وضعیت دیگر انگیزه‌ای برای ادامه‌ی فعالیت جوانان باقی نمانده است. لازم است در این باره تعیین تکلیف صورت گیرد.

وی همچنین با تاکید بر این‌که مجلس یازدهم به دنبال احقاق حق مردم است، ادامه داد: توزیع عادلانه آب و بذر مرغوب اقدامی است که باید وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار قرار دهد. همچنین شاهد کمبود نهاده‌های دامی هستیم که به یک معضل تبدیل شده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از عدم اجرای قانون مدیریت کشوری و طرح همسان‌سازی قانون بازنشستگان نسبت به شاغلان گفت : باید به وضعیت فرهنگیان، سرباز معلم، خرید خدمتی، پیش دبستانی‌ها و نهضت سوادآموزی‌ها توجه شود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا